5 טיפים לניהול סמול טוק

1685819-min

סמול טוק היא שיחה לא רשמית אשר נערכת במפגש עסקי, באירוע, תערוכה וכו'. שיחה זו נוצרת מתוך המצב הנתון ששני המשתתפים הגיעו לאותו מקום, כל אחד מהם מייצג גוף עסקי אחר או את עצמו, אם הוא הבעלים של העסק.

מטרת שיחת הסמול טוק

ברוב המקרים מטרת הסמול טוק היא להכיר איש את רעהו וליצור בסיס אפשרי להמשכיות הקשר בפאן האישי ובעיקר בפאן העסקי. כדי להגיע למצב זה, יש להכיר זה את זה.

 

טיפים לניהול סמול טוק

  • אחד המרכיבים החשובים הוא להתנהג באופן מכובד, נימוסי וענייני. להעניק לצד השני את האופציה להציג את עצמו ואת העסק שהוא מייצג באופן רוחבי ומעמיק. שני הצדדים מעוניינים בקשר ולכן הם מנהלים את שיחת הסמול טוק הראשונה באווירה נעימה, תוך פתיחות מקסימלית.
  • חשוב לדבר באופן רהוט וברור כדי שהצד השני יבין בדיוק את פרטי השיחה ויוכל לחשוב אם יש אופציה לשיתוף פעולה עסקי.
  • ההקשבה וקשר העין עם האדם השני הם כללי יסוד מתחילת הפגישה ועד סופה. הדבר יוצר אמינות, רצינות וחשיבות רבה לאמירות של הצד השני.
  • תחילת הדרך היא תמיד בנושאים העסקיים ולאחר מכן ממשיכים לרבדים האישיים, מה העיסוק שלו, באיזו חברה, מידע על מצבו המשפחתי, ילדים, תחביבים ועוד. כשהשיחה קולחת ויש תחושה פנימית כאילו ההיכרות היא רבת שנים ולא בת כמה דקות, קיים סיכוי רב שמדובר בקשר עסקי ואישי שיהיה לטווח הארוך ושהשימוש בכלי העבודה ששמו סמול טוק היה מוצלח.
  • השלב הבא לקראת סיום השיחה הוא החלפה של מספרי טלפון וקביעה לגבי המשך הקשר, שיחת טלפון, פגישה במשרד של אחד מהם, או כל רעיון אחר שיקדם את הקשר העסקי.

 

לקביעת פגישת ייעוץ, פנו עוד היום לשרון גדרון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *