קרם לחות לנשים – כיצד בוחרים נכון?

קרם לחות לנשים

קרם לחות הוא הבסיס של טיפוח הגוף. קרם כזה מורחים לפני השינה או בתחילת היום על גבי עור פנים נקי, ואת הקרם מניחים על הפנים לפני שיוצאים לשמש או לפני שמתאפרים. 

נשים שרוצות להזין את עורן בלחות ובכך למנוע קמטים והזדקנות מהירה – מחפשות תמיד אחר המוצר המושלם. אבל כיצד בוחרים במוצר הנכון? הנה כמה כללים לבחירת קרם לחות: 

התאמה לשימושים שלך 

כפי שהזכרנו, לכל אחת יש סיבות משלה לבחירת הקרם שמתאים לה ביותר. זה יכול להיות עבור הגנה פני השמש או מפני קמטים, או עבור הזנה של הפנים בוויטמינים, מינרליים, קולגן ושאר חומרים ותמציות מזינות. כשאת מחפשת את המוצר המתאים לך ביותר שימי לב כי הוא מכיל את מה שאת צריכה להזנת העור כמו גם שאפשר לבחור קרמים לעור הפנים שמכילים את כל מה שדרוש להזנה שיקום ומתיחה. 

מרכיבים

רבות הנשים אשר בוחרות קרמים ע"פ המרכיבים שיש בהן. יש נשים שיבחרו קרמים שמכילים כמו שיותר חומרים טבעיים ויעילים לעור הפנים המחשוף והצוואר. 

בחרי קרם על בסיס שמן או מים כשאת שמה לב כי המרקם נעים על גופך. בחרי מוצר שמכיל כמה שיותר חומרים טבעיים כמו חמאת שיאה, ויטמינים מסוג C ו B ו E וכזה שנחשב מצוין לריענון העור. 

בחרי מוצר שמכיל מרכיבים להאטת תהליכי הזדקנות כמו כזה שיש בו שמן זית, חוחובה, שמן ענבים ותמציות צמחים. בכך תקבלי את כל הדרוש לך להזנה של העור מבפנים ומבחוץ. 

> בדקו תכשיר ביתי לעור הפנים בלינק

מה לא כדאי שיהיה בקרם?

כשאת בוחרת מוצרים לטיפוח הפנים שימי לב כי הם לא מכילים פארבנים, וכי אין בהם חומרים כימיים שאינם טבעיים. שימי לב כי המוצר מכיל מרכיבים שמסייעים בהאטת תהליכי ההזדקנות. בחרי קרם להפחתת קמטים שלא נוסה על בעלי חיים. בכך תכלי לטפח את עורך עם מקסימום הזנה לעורך ומינימום פגיעה לסביבה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *