איך לבחור פתחי שירות?

פתחי שירות

ענף הבנייה מספק לנו פתרונות אפקטיביים מאוד לכל צורך כמעט. בחלק מהמקרים מדובר על מערכות מורכבות ומוצרים גדולים, ובמקרים אחרים דווקא אלמנט קטן ופשוט הוא זה שמבטיח מענה אופטימלי לצורך משמעותי. דוגמה טובה לכך היא פתחי שירות – פתחים שאותם יוצרים בלוחות הגבס או בתקרות הגבס, כדי שאפשר יהיה להגיע בקלות וביעילות אל המערכות השונות שמוסתרות ע"י הגבס (חשמל, מזגן, מים, גז וכו'). בחירה נכונה של פתח שירות מבטיחה אסתטיות מושלמת ופתרון נכון.

מה זה פתח שירות?

כשמדברים על בחירת פתחי שירות הכוונה היא כמובן לא לפתח שנפער בתוך קיר הגבס או תקרת הגבס, אלא לפנל שמותקן בתוך אותו פתח על-מנת לייצר את האסתטיות הנדרשת. הפנל כולל מסגרת אלומיניום ונפתח ע"י לחיצה עליו, כך שאין בו צירים וגם לא ידיות שעלולות לבלוט מהגבס.

הדגשים החשובים של פתחי שירות לגבס

אלומיניום הוא החומר האידיאלי עבור פתחי השירות לגבס. סיבה אחת לכך היא המשקל הקל שלו כך שהוא לא מהווה סיכון להיווצרות עומס גדול מדי על לוח הגבס, הסיבה השנייה היא החוסן של חומר גלם זה כך שגם המסגרת של הפתח תהיה עמידה, והסיבה השלישית היא המראה הנקי והנעים לעין של האלומיניום (כך שאין פלא שמדובר בחומר גלם לשורה ארוכה מאוד של מוצרים, ובהם שלבים של תריסים, פרופילים מכל הסוגים, מסגרות לחלונות ועוד ועוד).

מגוון רחב של פתחים בכל הגדלים

על-מנת להבטיח גישה נוחה באמת אל מרכיבים שונים בצנרת המים, אל המערכת החשמלית המוסתרת מאחורי הגבס, אל חלקי מערכת מיזוג האוויר וכו', נדרשים פתחים רחבים. מצד שני ישנו כמובן גם הרצון לשמור על אסתטיות ולשם כך כדאי להסתפק בפתח המינימלי שעדיין מבטיח גישה קלה.

על-מנת לספק את שני הצרכים הנ"ל מיוצרים פתחי שירות במגוון רחב מאוד של גדלים. ביניהם: 20X20 ס"מ, 30X30 ס"מ, 40X40 ס"מ, 50X50 ס"מ, 60X60 ס"מ, 80X80 ס"מ, 100X100 ס"מ, 80X100 ס"מ, 30X100 ס"מ, 40X60 ס"מ, 60X120 ס"מ ו-120X120 ס"מ. בכל מקרה חשוב לרכוש את פתחי השירות בחברה שמתמחה בפתרונות לענף הבנייה ובפרט צברה ניסיון רב בתחום הגבס והפתחים.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *