3 סיבות להוציא דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי הוא אחד הדרכונים היותר נחשבים ומוערכים שיש בעולם. הוא נחשב ככזה המקנה זכויות רבים לעונדים אותו. רבים בעולם פועלים להוצאת דרכון פורטוגלי ולא סתם. יש סיבות מדוע הוא כה פופולארי בקרב רבים.

3 סיבות להוציא דרכון פורטוגלי

  1. דרישות תושבות מינימליות

אחת הסיבות לכך שהדרכון הפורטוגזי פופולרי כל כך, היא הגמישות שהיא מעניקה למשקיעים. אתם צריכים לבלות רק שבעה ימים בפורטוגל בשנה כדי לשמור על מעמד התושב – פחות משני אחוז מהשנה. רבים בוחרים לבלות במדינה הרבה יותר זמן מזה, אם כי לאור סגנון החיים שפורטוגל מציעה.

  1. מתושב ישראלי לאזרחות באיחוד האירופי

בתמורה להשקעה צנועה למדי, תוכנית התושבות הפורטוגזית מעניקה לכם מעמד של תושב באופן מיידי – עם הזדמנות לחיות ולעבוד בפורטוגל, אם תבחרו. כמובן שתושבות פורטוגזית מועילה בפני עצמה, אבל זה גם פתח לאזרחות מלאה.

אם אתם עומד בקריטריונים, אתם רשאים להגיש בקשה לקבלת אזרחות פורטוגלית לאחר שש שנות תושבות. ברגע שאתם אזרחים פורטוגזים מן המניין, אתם יכולים לעבוד ולחיות בחופשיות בכל האיחוד האירופי כולו ולנסוע בתנאים ללא ויזה בהגעה לסביבות 172 מדינות.

  1. השקעה יעילה לתווך ארוך

תכנית המגורים בפורטוגל תוקנה בשנת 2012 כדי לאפשר ללאומים נוספים ליהנות מתושבות זו, תוך עידוד ההשקעה בשוק הנדל"ן.

בתוך כך, מאז הקמתה הניבה התוכנית קרוב ל -2 מיליארד יורו והשקיעה למעלה מ -3,000 אישורים על פי המגזין העולמי 'פיננסים' .

נתונים אלה הופכים את פורטוגל לבדה למועמדת ראשונה להשקעה בזכות כלכלה מאובטחת ומתפתחת במהירות ומחירי הנדל"ן מהמשתלמים ביותר שרבים לא רוצים לפספס. אלו רק חלק מהיתרונות שתקנה לכם אזרחות פורטוגלית במידה ותקבלו כזו.

קראו גם: דרכון פורטוגלי ליוצאי מרוקו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *