הרצאות מעוררות השראה למנהלים ולארגונים

הרצאות למנהלים ולארגונים

הגיע הזמן כי גם אתה כבעלים וכמנכ"ל תבין שהרצאה או סדנה קצרה יכולה להביא תועלת רבה. לשחרר לחצים לכוונן את כולם למשימות החדשות ובעיקר להציג ארגון המקדש העצמה העשרה ולימוד כדרך חיים ותרבות ניהולית. עובדים ומנהלים הם מנוע הצמיחה הכי חשוב בארגון. אולי שני ללקוחות! הרצאות למנהלים וארגונים שאנו מעבירים מתאפיינות בתוכן מותאם לאופי הארגון ולמשתתפים. ההרצאות הינן אינטראקטיביות וחווייתיות הגורמות למעורבות תמידית של המשתתפים בהרצאה.

סימולציות והפעלות כחלק מההרצאות למנהלים

פעמים, אנו מיצרים סימולציות והפעלות הגורמות למאזינים לקום מהכיסא ולקחת חלק פעיל בהרצאה החווייתית. ההרצאות עוסקות במגוון נושאים ואתגרים של תחומי הניהול והמנהיגות במאה ה- 21. אנו יכולים להציע הרצאות ייעודיות בתחום האסטרטגיה העסקית והמיתוג. ניהול סיכונים ומשברים בארגון. חדשנות ויצירתיות. לקוחות כמנוע צמיחה. תרבות וחזון ארגוני.  תקשורת אפקטיבית ועוד לא מעט נושאים המצויים בעולמות התוכן המאתגרים של מנהלים ועובדים הנמצאים – במורכבות ובאי ודאות כמעט תמידית.

כיצד אנו מתאימים את ההרצאה לארגון?

אין מצב, שאנו מתאימים הרצאה או סדנה לארגון לפני שאנו מגיעים לפגישה ומתמקדים בהבנת צרכי הלקוח. נתמקד בהיבטים הקשורים לצרכים ולאיכות כוח האדם בארגון, ונושאים הזקוקים לשיפור. אנו תמיד עובדים בצמוד למנהל תחום משאבי האנוש ובצמוד למנכ"ל ויחד מאתרים את הפעילויות הנדרשות. ומתאימים את ההרצאות ואו את מהערכי ההדרכה והסדנאות לארגון ולמנהליו. כמומחים להדרכה ולפיתוח עובדים ומנהלים, תמיד אנו משמשים לכם "כשותף לחשיבה ולהתלבטות" וכקבלן ביצוע בדרך לחיזוק ההון האנושי בחברה באמצעות העשרה והדרכה של צוות המנהלים העובדים וההנהלה.

שמח להציג מקבץ נושאים לסוגים שונים של הרצאות מעוררות
חשיבה, היכולות להפוך גם לסדנאות וימי עיון קצרים וממוקדים

הרצאה בנושא איתור הדרך לניהול ישיבות אפקטיביות.

הרצאה סדנא קצרה הבאה להתמקד בנשוא שמוכר לכולנו ואולי זקוק לשינוי? כיצד עושים זאת הלכה למעשה. ננסה להבין מה הדרך הנכונה להפוך את הישיבות לפורום רב חשיבות בארגון. כיצד רותמים את הכפיפים והמנהלים לדרך עבודה אפקטיבית בנושא, השיטה היפנית ככלי לניהול ישיבות קצרות .

הרצאה המציגה את יתרונות חוק הפארטו העובד פעמיים.

נעסוק בהרחבה על ביתרונות של חוק ה- 80\20 הישן והמוכר. בהרצאה נחזור על כל אותם היתרונות שהוא מעניק או יכול להעניק לארגון למנהליו ולעובדיו. אשמח להציג בפניכם הרחבה מדהימה לחוק הישן והמוכר שבאמצעותו נלמד דרך חדשה שמביאה למיצוי רב יותר של התהליך, "הפארטו של הפארטו" מביא לתוצאות מדהימות. נלמד לאתר פעולות גבוהות תגמול ולהתמקד תמיד ברביע השני.

הזמן וניהולו כמנוע צמיחה ארגוני ואישי.

הרצאה המתמקדת ביכולת ניהול עצמי של כל אחד מאיתנו. הרצאה המציגה פעם נוספת את החשיבות של ניהול זמן ומשימות. נחזור ונשנן, את מושגי הבסיס להצלחה ניהולית דרך הפריזמה של הכרות רביע המצוינות. בהרצאה נכיר שוב את מושגי הבסיס – "חשוב" "מול "דחוף", הדרך לקביעת מטרות ראויות והשימוש הנכון והיעיל בהאצלת סמכויות ככלי לניהול טוב יותר של ניהול הזמן. הרצאה המציגה דרכים נכונות יותר לקביעת עדיפויות תפעוליות.

הרצאה מאתגרת הבודקת את המתכון לעשות אותנו מאושרים?

אז מה באמת עושה אותו כמנהלים וכעובדים וסתם כבני אדם מאושרים? הרצאה מעוררת מחשבה המציגה מחקרים העוסקים בנושא "האושר של האדם", מוצאים שוב ושוב כי הצבת מטרות ומימושן מהווה גורם חשוב ביותר התורם לאושרו של האדם. אדם שיש לו מטרה ברורה לשאוף אליה, זמן מוגדר לביצועה וכמובן כאשר הוא חווה את מימושה, הוא אדם מאושר יותר! ניהול על פי יעדים ומטרות ראויות מקרב אותנו אל העושר? כיצד מגיעים לכך? נפתח הנושא ונלמד לשפר ביצועים בתחום.

מדוע לבחור דווקא בנו?

אני מבקש לקבוע אחרי עשרות רבות של הרצאות למנהלים, סדנאות וסמינרים המשולבים עם מפגשי העשרה יוצרים תרבות המקדשת למידה והתפתחות ברמת הארגון. נכון כי כל ארגון יהיה מודע לצורך לעצור מפעם לפעם ולו לשעתיים שלוש בכדי להעניק ולהטעין את עובדיו ומנהליו בידע חדש. היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד, בואו נשוחח על כוס קפה. חשוב שתבין כי הערך המוסף שלנו מתבטא בכך שיש ביכולתנו ליצור חוויה – להעביר הרצאות פעילות ומרתקות.

זה הזמן לקבוע פגישת היכרות

במסגרת "הרצאות למנהלים" אנו מעניקים כלים פשוטים ושיטות עבודה ליישום מיידי בשטח. אנו מציעים אפשרויות המשך לליווי וחיזוק המסרים באמצעות מפגשי העשרה ותמיכה אחת לחודש. בכל מקרה חשוב כי תבינו שכל ההרצאות שלנו מותאמות לתכנים ולצרכים של הארגון ומנהליו.

צלצל אשמח להכיר.

כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת הרצאות וסדנאות קצרות וממוקדות בנושא של "השראה ניהוליות". פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

המחברים:  עדן יצחק  ומיקי גלילי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *