החלקה אורגנית – המומחים להחלקות שיער

החלקה אורגנית

אם אתן מעוניינות לבצע החלקת שיער ואתן מתלבטות באיזו החלקה עליכן לבחור ההתלבטות שלכן בהחלט ברורה. קיים מגוון רחב ומגוון של החלקות שיער מסוגים שונים, ובייצור של חברות שונות – אך אף אחת מהן לא משתווה להחלקה האורגנית. החלקה אורגנית לשיער נחשבת להחלקה זולה באופו יחסי (מבין ההחלקות השיער השונות הקיימות כיום בשוק) אך למרות מחירה היא מביאה תוצאות מושלמות לשיער ומתאימה כמעט לכל סוגי השיער: שיער עבה, שיער דק, שיער מתולתל, שיער מקורזל או שיער גלי. היא אפילו מתאימה לשיער בלונדיני או שיער שעבר הבהרה ואף תורמת לשיקום השיער. 

מתי מחדשים החלקה אורגנית?

התדירות לחידוש החלקה אורגנית נקבעת בהתאמה לאורח החיים שלך – בילויים בים, בבריכה או במקומות עם לחות גבוהה וחשיפה מוגברת לשמש יגרמו לכך שתצטרכי לחדש את החלקת השיער האורגנית בתדירות גבוהה באופן יחסי, ולהפך התנהגות שמרנית עם השיער ואחזקה שותפת עם חומרי טיפוח נכונים יאריכו את ההנאה שלך ממראה ההחלקה האורגנית כך שהצורך בחידוש ההחלקה יפחת. לאנשים אשר שומרים על השיער שלהן תדירות החידוש היא בין מספר חודשים עד שנה אך חשוב להקשיב לעצות מעצב השיער שביצע עבורכן את ההחלקה.

החלקה אורגנית לשיער, למה?

החלקת שיער הינה פעולה אגרסיבית וכאמור אינה ניתנת לביטול, לכן יש לתת את הדעת ולחשוב היטב לפני שמבצעים את הפעולה. יש לקחת בחשבו שאת נפרדת מצורת השיער הטבעית שלך ועוברת לשיער חלק. אם את אוהבת שינויים יומיים בשיער, כלומר יום אחד מתולתל, יום חלק, יום גלי וכך הלאה, כנראה שהחלקת שיער אינה הפעולה שמתאימה לך ותוכלי להגיע לאותן תוצאות גם עם פן (אך לא לאורך זמן כמובן). לנשים אשר כן רוצות לבצע החלקה אורגנית לשיער חשוב לדעת כי הטכנולוגיה של החלקה אורגנית ממזערת את תוצאות הלוואי ובכך תקבלו את התוצאה האיכותית והטובה ביותר אשר תתאים במיוחד לך.

אם גם את מעוניינת לקבל אבחון מדויק למצב שיערך, שיסייע לך לבחור את החלקת השיער הנכונה ביותר עבורך, המומחים להחלקות שיער וטיפוח השיער מזמינים אותך להתקשר אלינו בטלפון שמספרו: 077-9978822 או לבקר אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://straight-hair.co.il/.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *