דיו בזול – איפה אפשר למצוא?

דיו בזול

לא פעם אנחנו מחפשים דיו למדפסת בזול. כיוון שדיו הוא מוצר שאינו זול במיוחד, הוא נמכר בדרך כלל בחנויות המתאימות לציוד משרדי ומיובא באופן רשמי. אם אתם מחפשים דיו בזול, הרשת מציעה לכם שלל מוצרי מדפסות להשוואה בקלות.

דיו בזול – איפה אפשר למצוא? 

כנראה שאם תחפשו בחנויות אופיס הפזורות בכל עיר דיו למדפסת, תמצאו את מה שאתם צריכים אך במחיר אחיד, פחות או יותר, בכל המקרים. כדי למצוא את הדיו הזול ביותר, אנחנו מציעים לכם לערוך סיור קצר באתרים להשוואת מחירי ציוד למדפסות.

HP Tango X – מדפסת ביתית חכמה 

HP תכננה את מדפסת Tango X Smart Home כדי שהיא תהיה הבחירה הטובה ביותר עבור כל מי שזקוק למדפסת המותאמת לטלפונים חכמים וטאבלטים. 

ה- Tango X תואם ל- Amazon Alexa, Microsoft Cortana ו- Google Assistant לבקרות המופעלות באמצעות קול והדפסה ללא ידיים, לא משנה היכן אתם נמצאים. 

מדפסת זו, מאפשרת לכם להשתמש בטאבלט או במצלמת הסמארטפון לסריקת תמונות, מסמכים ועוד באמצעות אפליקציית HP Smart. זה גם תואם למספר תוכניות שרת ענן להדפסה ממכשירי אפל ואנדרואיד. 

מדפסת לשימוש ב- Wi-Fi 

ה- Tango X משתמש ב- Wi-Fi בעל פס כפול לצורך קישוריות אמינה והתקנה מהירה. הטנגו X מודפס בצורה יפה ובעל עיצוב אלגנטי ומודרני שישלים כל עיצוב משרדי. 

מדפסת זו נותנת לכם אפשרות להירשם לדיו המיידי של HP להזמנת דיו באופן אוטומטי כאשר המחסניות דלות, כך שלעולם הוא לא יוכל להיגמר, קראו מידע על כך באתר טונר סנטר.

HP DeskJet 3755 

מדפסת All-in-One נהדרת לא צריכה לעלות הון. ל- HP DeskJet 3755 מחיר טוב ומספיק תכונות שיתאימו לכל בית או משרד קטן. מדפסת זו, תואמת למכשירי אפל וגם אנדרואיד להדפסה בקלות משרתי אחסון בענן. 

זה יכול גם להדפיס ישירות ממכשיר נייד ללא חיבור לאינטרנט עם יכולות Wireless Direct. העיצוב הקומפקטי והקל משקל, משתלב בצורה חלקה עם כל סביבה; בין אם על שולחן כתיבה או שולחן, מדף או שידה ייעודית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *