איך מטפלים באקנה בפנים בעור שמן?

טיפול באקנה

עור שמן הוא תוצאה של ייצור יתר של חלב מבלוטות החלב. בלוטות אלה ממוקמות מתחת לפני העור. חלב הוא חומר שמנוני העשוי משומנים. במאמר זה, נבדוק באילו דרכים אתם יכולים לנקוט בטיפול באקנה בעור שמן.

איך מטפלים באקנה בפנים בעור שמן?

עור שמן ואקנה מאתגרים מאוד לטיפול כיוון שהם דורשים טיפול יומיומי וקפדני. ובכל זאת, תרופות ביתיות מפחיתות לעיתים את הסימפטומים, ללא שימוש בתרופות מרשם או משטרי טיפוח יקרים.

יותר מדי חלב, לעומת זאת, עלול להוביל לעור שומני, שעלול להוביל לנקבוביות סתומות ולאקנה. גנטיקה, שינויים בהורמונים או אפילו לחץ עלולים להגביר את ייצור החלב.

שטפו את הפנים

זה נראה מובן מאליו, אבל אנשים רבים עם עור שמן לא שוטפים את הפנים מדי יום. אם העור שלכם שמנוני, כדאי לכם לשטוף את הפנים פעמיים ביום – אך אל תגזימו. הימנע מסבונים או חומרי ניקוי קשים. השתמש במקום זאת בסבון עדין כגון סבון גליצרין.

איך זה קורה?

על פי רנה קוסמטיקס עור שמן קורה כאשר בלוטות החלב בעור מייצרות יותר מדי חלב. חומר שעווה ושמנוני, המגיע לעיתים כמרשם מהרופא, יכול להגן על העור שלכם ולטפח אותו.\

טיפול בעור שמנוני, הוא חיוני לשמירה על בריאות העור. עם זאת, יותר מדי חלב יכול להוביל לעור שמן, נקבוביות סתומות ואקנה. ניהול ושמירה על עור שמנוני, דורש לעיתים טיפול אינטנסיבי ורציף בעור הפנים שלכם.

קרמי עור יעילים

ישנם רקמים רבים המותאמים באופן מושלם לטיפול בבעיות עור כגון אקנה ועור שמן, . כדאי מאוד לבדוק על המשחה או הקרם המתאים ביותר לטיפול הספציפי שלכם. אל תהיו פזיזים ונסו את הקרמים הטובים ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *