מה לומדים בקורס פוטושופ לצלמים?

1999167-min

היכרות עם תוכנת הפוטושופ הינה חשובה ומשמעותית מאוד לצלמים ב-2020. במיוחד כאשר ידוע שהרבה מאוד מהתמונות המקצועיות שאנחנו נחשפים אליהם ביומיום, עוברות עיבוד מקצועי ברמה כזאת או אחרת. המטרה העיקרית של עיבוד מקצועי לתמונות אינו לשנות את המראה החיצוני של המצולמים כמו שנהוג לחשוב, אלא לשפר את איכות הצילום כך שהתוצאה הסופית תיראה הרבה יותר חדה וברורה.

 

כל היתרונות של שימוש בתוכנת הפוטושופ לצלמים

שימוש בתוכנת הפוטושופ מהווה יתרון משמעותי לצלם, שהשירות שלו נתפש כאטרקטיבי יותר ללקוחות עתידיים. זאת מכיוון שבאמצעות שימוש בתוכנה ניתן להגיע לתוצאה סופית הרבה יותר איכותית ומחמיאה. בנוסף ידע של הצלם עם התוכנה תחסוך עבודה מול ספק חיצוני ותהווה אלמנט מקצועי נוסף שהוא שולט בו ומאפשר שירות עשיר מקצועי ומקיף הרבה יותר ללקוחותיו.

התהליך של לימוד עצמי בתוכנת הפוטושופ עלול להיות ארוך מאוד ומסובך, זאת בשל כמות הפיצ'רים שקיימת בתוכנה. כדי לענות על הצורך הזה קיימים קורסים מקצועיים יעילים שהם עשירים במידע ומוגבלים בזמן, על מנת לתת לצלמים את הכלי שהם מחפשים לעבודה היומיומית.

 

הקורס מתאים לכולם – גם בעלי ידע וגם ללא כל ניסיון יוכלו ליהנות מתוכן עשיר ואיכותי

קורס מקצועי בפוטושופ מיועד גם לבעלי ניסיון קל עם התוכנה וגם לצלמים ללא כל היכרות מוקדמת. הקורס בנוי משילוב של ידע עיוני ומעשי. קיים דגש מיוחד על העבודה המעשית על מנת להטמיע את הידע התיאורטי ולדעת ליישם אותו בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר. הקורס מועבר על ידי מרצים בעלי המון ניסיון וידע מקצועי.

בתחילת הקורס נעשת היכרות ראשונית עם הממשק וההגדרות השונות של התוכנה. יורחב הידע בפקודות בסיסיות, הכרת התפריטים והעדפות אישיות. בנוסף נלמדת עבודת תיקוני הצבע, תיקוני חשיפה לאור, עבודה בשכבות ושימוש באלמנטים שונים. יועמק השימוש באפקטים שונים כמו בידול פינות או האפלת נושא מהרקע, שימוש בטכניקות שונות, עריכה שלאחר הצילום, עריכות ווידאו ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *