גן אירועים מושלם לימי קורונה- איך תדעו לזהות אותו

גן אירועים מושלם

מרגישים מאוכזבים עם כל ההגבלות על גני האירועים וההתקהלויות? חלמתם על חתונה גדולה ושמחה וכעת אתם מרגישים שהחלום נגנז לכם? אין סיבה להרגיש כך. האכזבה נוכח ביטול חתונות הענק והצורך לערוך אירועים קטנים תחת מגבלות היא באמת גדולה אבל אם נדלג לרגע מעל לאכזבות הברורות מאליהן, נגלה שאפשר להפיק לא מעט מהמגבלות החדשות ואולי ללמוד משהו על אירועים משפחתיים ועסקיים.

 

עדיף מעט על לא כלום

כלל הברזל שלפיו אירוע גדול הוא אירוע משמח כבר לא תקף, ובמקומו הכלל החדש הוא ששמחה קטנה ומצומצמת היא הדבר האמתי. זו הזדמנות לחזור לאירוע המשפחתי המצומצם והקטן עם מספר קטן של אורחים מהמשפחה הקרובה ועוד חברי נפש קרובים באמת. כדי לבחור גן אירועים מושלם בחרו גן שבו יש מרחב מתאים לאירוע מצומצם. בורג' בנימינה מציע מגוון חללים לאירועים עם תפוסת מקום משתנה שמתאימה בדיוק להגבלות.

 

בנוסף, גן אירועים תחת כיפת השמיים יאפשר לכם גמישות מרבית במקרה שלקראת האירוע יאפשרו לקיים באוויר הפתוח אירוע בסדר גודל גדול יותר. בורג' בנימינה מציע גם גן פתוח עם פרגולות גדולות שבו תוכלו לקיים אירוע רב משתתפים בהפרדה תוך שמירה על ההגבלות.

 

גן אירועים שממציא את עצמו מחדש

למי שמעוניין להיות יצירתי במיוחד ולרקוד על כמה שיותר חתונות, בורג' בנימינה מביא את החידוש בה' הידיעה בעולם החתונות: אירוע מתגלגל. מחלקים את האירוע לשלושה חלקים, ובכל חלק מזמינים אורחים אחרים. לכל קבוצת אורחים עורכים מעין מסיבה קטנה ונפרדת וכך כולם מרוצים. הצעירים מקבלים מסיבה תוססת והמבוגרים קבלת פנים אקסקלוסיבית.

 

מוכנים להתפשר ולהגשים חלומות

בעידן הקורונה כולנו מתבקשים להתפשר ומגלים שלעתים המציאות טופחת על פנינו. בבורג' בנימינה אנו עושים הכל כדי להגשים את החלומות שלכם או לפחות להתקרב לכך. אז אולי לא כל האורחים יהיו יחד בטקס החופה המרגש, אבל תוכלו לערוך מסיבה חלומית ותוססת עם החברים הכי טובים ולהקרין להם את טקס החופה, או לקיים טקס חלופי צעיר ורענן במקום החופה שתיערך בשלב אחר של הערב.

 

בורג' בנימינה ילווה אתכם בתקופה המורכבת הזו בדרך לחתונה החלומית שלכם. אנו מזמינים אתכם לקבוע תאריך לחתונה בלי התחייבות עם אפשרות לבטל או לשנות את התאריך ללא קנס. בורג' בנימינה הוא הרבה יותר מעוד גן אירועים- זה המקום להגשים בו חלום.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *