השתלת שיניים אול און פור

אול און פור

ככל הנראה הטיפול המבוקש ביותר בעולם הטיפולים הדנטאליים, השתלת שיניים אול און פור נהפכה לסיפור הצלחה כבר מן הרגע הראשון. הסיבה? שילוב של טיפול נדרש (השתלת שיניים) וקצב מהיר עם תוצאות בו ביום.

לא עוד טיפולי הכנה, המתנה ארוכה, כל שן בנפרד, היום טיפול זה של "הכול או כלום", מהיום להיום, ואם הטיפול הזה מתאים לכם, זכיתם בהזדמנות להשתלה מהירה, אפקטיבית – מגיעים, מקבלים טיפול ומסיימים.

אול און פור מתחיל בוואן און וואן

כדי לבדוק האם ניתן לבצע בשבילכם את ההליך של אול און פור, תצטרכו להיפגש אחד על אחד (לרוב אחד על שניים, עם הסייעת), כדי לאבחן את מצב הפה שלכם במרפאת שיניים באשדוד. השיטה המוצלחת הזו אפקטיבית כמעט לכל אחד, אבל היא לא תתאים לרוב לאנשים אשר:

  • חולים במחלות לב
  • סובלים ממחלת הסכרת
  • סובלים מאוסטיאופורוזיס
  • חורקים שיניים דרך קבע
  • מעשנים קבוע ולא יכולים להימנע לפרק זמן ממושך
  • ואנשים שצריכים בניית עצם בחניכיים

כדי לאבחן ולהבין את מצב החניכיים, יש לבצע בדיקות שונות ומגוונות, כגון בדיקת CT שתחשוף את המצב מבפנים ותלמד את הרופא האם ניתן ומומלץ לבצע אול און פור, או שמוטב לבצע הליכים אחרים לצורך השתלת השיניים.

הצלחת טיפולי אול און פור

הצלחתן של השתלות בשיטה זו של אול און פור תלויה לא רק בביצוע הרפואי הכירורגי המדויק והקפדני, אלא גם בדרישה החד-משמעית של הרופא שלכם לעקוב בדקדקנות אחרי הוראותיו על התקופה שאחרי הטיפול.

שחזורי השיניים שלכם רגישים מיד אחרי הניתוח, אך גם לאורך התקופה הקרובה מוטב שלא לאתגר את השתלים עדיין. בסופו של דבר ההליך המהיר נוח ונגיש, אך הוא עדיין הליך רפואי מתקדם שמאתגר את הגוף ודורש התאוששות.

מסיבה זו ההנחיות החיוניות להצלחת ההליך הדנטאלי של השתלת השיניים היא הימנעות מוחלטת ממאכלים קשים ללעיסה, כדי לא לייצר לחץ מכאני על השתלים. בנוסף יש להימנע מאכילה ושתייה של מאכלים ומשקאות חמים מאוד או קרים מאוד, לעיסה מבוססת סטרס (כמו של עטים משרדיים, ציפורניים קשות וכו'), ומן הסתם שמירה קפדנית על היגיינת הפה. תשאלו את הרופא שלכם במרפאת שיניים באשדוד על אול און פור.

מאמר זה בחסות מג׳יק טאץ – מרפאת שיניים באשדוד

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *