3 תכשיטים מעוצבים שכל אישה חייבת

3 תכשיטים מעוצבים שכל אישה חייבת

כבר משנות ה50 של המאה העשרים ואחת סיכמנו פה אחד שתכשיטים ויהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה. ואכן עד היום, תכשיט יפה איכותי נוצץ ומעוצב מאפשר מהחנות פרנקו אורו תכשיטים נראה מקסים וחינני לכל אחת. אבל איזה תכשיטים מעוצבים נחשבים טרנדיים במיוחד? הנה 3 סוגי עגילים שכל אחת חייבת בתיבת התכשיטים:

עגילים בעיצוב מטבע

עגילים בעיצוב מטבע הפכו בשנים האחרונות לטרנד לוהט בעיקר עבור מי שרוצה להוסיף ט'אצ נוצץ למראה שלה. מחנויות תכשיטים און ליין אפשר לבחור עגילי מטבעות עם רפליקה בעבודת יד מקורית שאי אפשר למצוא בחנויות תכשיטים רגילות. עגילים כאלה בעבודת יד אפשר לקנות און ליין באיכות זהב של 14K משקל נוח ועיטורים יפיפיים כמו עיטור של דמות נשית או כול דוגמא אחרת. 

עגילים צמודי אוזן

עגילים צמודים לאוזן מעולים עבור מי שאוהבת את המראה העדין והאלגנטי. כיום אפשר להזמין עגילי זהב עדינים מתאימים לחיי היום יום, לשגרה ולאירועים. בחרי עגילי חפת בסגנון איטלקי עשויים 14 K לפחות! אם תרצי תוכלי להזמין עגילים עם יהלום קטן שנראה נפלא כל פעם מחדש. וודאי בזמן ההזמנה את משקל הזהב וסוג היהלומים, כמו גם את המשקל שאמור להיות קטן וקל.

עגילי חישוק (צוענים)

מי שמחפשת מראה סקסי תוכל לבחור עגילי חישוקים, הידועים גם כעגילי ג'יפסי, משמע: צוענים. עגילים כאלה מאד נשיים ומקנים מראה מעגלי שפותח את כל החושים המספק מראה ארצי ונעים ליען. בחנויות יש מבחר עגילי חישוקי עם אבנים יפות או יהלומים נוצצות שיראו נפלא בשילוב עם כל סגנון לבוש, איפור או מבנה פנים. כשאת בוחרת תכשיטים וודאי כי מדובר בתכשיט איכותי מזהב אמיתי וכי הוא ארוז יפה ומלווה בתעודת אחריות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *