האם באמת קיימים פתרונות לנשירת שיער שעובדים?

האם באמת קיימים פתרונות לנשירת שיער שעובדים?

את מרגישה שניסית כבר הכל, שינית תזונה, הוספת וויטמינים, אפילו עשית יוגה אבל כלום לא עוזר. כל בוקר כשאת מתעוררת, את מגלה על  הכרית שובל של שערות. את מסתרקת והמסרק מתמלא בשערות שלך. את אבודה ואובדת עצות, משוועת להחזיר לשיער שלך את המלאות ואת הברק שלו. אם כך, האם באמת קיימים פתרונות לנשירת שיער שעובדים? 

לא מועיל אך לפחות לא מזיק

הרשת אכן מוצפת במיני פתרונות לנשירת השיער. אך האם הפתרונות האלו יעילים? האם כדאי ליישם חלק מהם? הדרך האולטימטיבית לבדוק אם כדאי לנסות את הפתרון המוצע היא על ידי חשיבה אם הפתרון עלול גם להזיק. יש לבחור בפתרונות שבמקסימום במידה ולא יועילו גם לא יזיקו. כדוגמת שמנים טבעיים שניתן להוסיף בחפיפה, כמו שמן זית ורוזמרין שידוע שאינם פוגעים בשיער ואף מטיבים עמו. 

פורמולות, טבליות ומוצרים המוצעים בשוק למניעת נשירה, האם כדאי? 

ישנם מספר מוצרים בשוק המעידים על עצמם כי יכולים לסייע בהפחתת הנשירה ואף בעידוד צמיחה של השיער, כמו לדוגמה קפסולות לצמיחת שיער. לפני שבוחרים להשתמש במוצרים מסוג זה ונפרדים מכמה מאות שקלים בשבילם, יש לבחון בקפידה אם נעשו מחקרים טרם המצאת המוצר, אם המוצר מכיל בתוכו חומרים כימיקליים העשויים לפגום בשיער וכו. ככל שנעשו יותר מחקרים טרם המצאת המוצר והוא יותר טבעי, ככל הנראה הוא יועיל וכדאי לבחור בו. 

טבעי זה הכי אחותי

בשוק ישנם מוצרים שהינם טבעיים לחלוטין, העשויים מרקיחה של תמציות צמחים הנמצאים בטבע ויוצרו לאחר חשיבה רבה ומחקרים רבים בנושא הנשירה. מוצרים שהוכחו כיעילים, הפחיתו משמעותית את הנשירה, חיזקו את סיב השערה ועודדו צמיחת שיער מחודשת. למוצרים אלו כדאי לגשת ואכן אלו ככל הנראה יתנו את הפתרון הראוי למניעת הנשירה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *