מוצרי טיפוח – מוצרים שכל אחת צריכה

מוצרי טיפוח

איזה מוצרי טיפוח כל אחד צריכה במקלחת או בשידת הלילה שלה? כידוע, טיפוח הגוף והעור מתחיל מבפנים עם תזונה נכונה וניקיון העור. אבל איזה מוצרים יסייעו להגביר את הטיפוח והטיפול בגוף? הנה מספר מוצרים פופולאריים בקרב נשים:

מגבת פנים נקייה

כשאת רוחצת את הפנים בסבון טבעי, כדאי שתהיה לך מגבת פנים נקייה שכול כולה שלך. בחרי מגבת פנים קטנה ורכה שאפשר לכבס בקלות ודאגי להחליפה במגבת חדשה בכול יום. כך תמנעי היווצרות אקנה ונקודות שחורות אשר נוצרות על הפנים בשל לכלכוך או חוסר היגיינה. 

מי פנים טבעיים

להסרת איפור באופן מושלם בחרי מי פנים טבעיים. בחרי מי פנים שנועדו להשלים את ניקיון הפנים באופן יום יומי. בחרי מי פנים שמסירים לכלוך, שומן וחיידקים מהעור. חשוב לבחור מוצר המתאים להסרת איפור מהגבות והריסים, שמזין את העור ומאפשר ניחוח רענן ונקי. 

סרום עם ויטמין  C

סרום נועד להזין את עור הפנים מבפנים ולאפשר ריכוז גבוה של ויטמינים הנחוצים לעור הפנים. ויטמין C ידוע ככזה שמספק גמישות ומראה חלק לעור הפנים והוא מרענן את העור ובכך מקנה מראה צעיר. בחרי סרום ויטמין C שאפשר להניח בקלות על העור ולקבל מייד מראה זוהר ורענן. את הסרום מעסים בעדינות על העור והוא משמש גם כבסיס לאיפור. 

חמאת שפתיים בטעם אננס

כדי להראות נשיות וחושניות אנחנו לא צריכות הזרקת בוטוקס לשפתיים, אלא שמספיקה חמאת שפתיים איכותית מהאתר https://www.eucalipta-deadsea.com לטיפוח והקניית נפח ולחות. לדוגמא: חמאת שפתיים טבעית בטעם אננס תוסיף המון לחות לשפתיים ותאפשר מראה חושני ונעים. בין היתר חמאת שפתיים תעזור ליובש וטיפול בפצעי חום והיא מומלצת למריחה לפני שאת מניחה אודם בכול גוון וסוג. בחרי מוצרים טבעיים ואיכותיים. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *