איך מתכננים חינה מקורית בזול?

טקס חינה מרוקאית

החתונה היא אחד הרגעים הכי מרגשים, אם לא המרגש ביותר בחיים של כל זוג. לצד ההתרגשויות, התקופה שלפני החתונה מאופיינת גם בלא מעט מתח וזוגות רבים מחפשים את הדרך לפרוק את המתח הזה. אחת הדרכים הטובות והנפלאות לעשות את זה היא אירוע חינה מרוקאי מקפית ומהנה. אירוע כזה מאפשר גם לחגוג באופן אינטימי לפני האירוע רק עם המשפחה והחברים הקרובים וגם מהווה מעין חזרה גנרלית והכנה לקראת אירוע החתונה הגדול. עם זאת, חשוב לזכור כי לא כדאי להיגרר להוצאות מיותרות ובהחלט אפשר להפיק אירוע כזה בזול. הנה כמה טיפים.

תלבושות

התלבושות הן חלק חשוב ומסורתי באירוע ואסור לוותר עליו. בשביל טקס חינה מרוקאית מוצלח תוכלו לשכור תלבושות מחברה המחזיקה כאלה, אבל אנחנו בהחלט ממליצים ללכת על חברת הפקה איכותית שתתן לכם את המענה המלא ותסגור לכם את כל הפינות מהתחלה ועד הסוף. באשר לתלבושות, אנו מציעים לוודא כי יש מגוון רחב, כמות שתספיק לכל האורחים שירצו לקחת חלק בחגיגה וכמובן תלבושות מהודרות במיוחד לחתן ולכלה.

מיקום

המקום בו עורכים את האירוע הוא לרוב זה המהווה את ההוצאה הגדולה ביותר. על כן אנו ממליצים לחפש דווקא מקום אינטימי יותר וגם זול יותר. כך למשל ניתן להפיק אירוע חינה איכותי ושמח בחצר גדולה של חברים או משפחה ואפילו בתוך בית גדול, תלוי כמובן בכמות האורחים. הנקודה היא שזה בהחלט מקום שאתם רוצים לחסוך בו.

קייטרינג

סביר מאד להניח כי אתם משקיעים את כל כולכם בחתונה ודווקא בחינה אפשר ללכת על דברים פשוטים יותר. בגלל שמדובר באירוע שהוא במהותו לחברים ומשפחה קרובה, אתם לא חייבים להרשים ולהתאמץ וממילא מדובר באנשים שבאים אך ורק לשמוח בשמחתכם. אפשר בהחלט לבחור בקייטרינג פשוט יותר ולא לבחור בהסעדה הכי יקרה שתמצאו. אנו ממליצים לבחור בחברה שמתמחה על הדרך ביצירה של מגשי מתוקים במיוחד לאירועי חינה.

לסיכום, אם תקפידו על הדברים הללו, תוכלו בהחלט להרים אירוע חינה יפה ומכובד בלי לקרוע את הכיס כלל וכלל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *