קורס עזרה ראשונה בפתח תקווה

1864293-min

יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות שיש בעזרה ראשונה. אי אפשר לדעת באמת מתי נצטרך להשתמש בעזרה ראשונה ולכן, חשוב מאוד להיות ערניים ככל האפשר וללמוד ולעבור קורס עזרה ראשונה בפתח תקווה בהקדם.

 

קורס עזרה ראשונה בפתח תקווה

כאשר אתם מבינים בעזרה ראשונה, תזכו ביכולת לעזור לנזקקים באמצע דרכים או בכל מקום שבו תהיו ותגלו אדם שזקוק לה. באמצעות שיעורי הסמכת עזרה ראשונה, תלמדו כיצד להגיב למצבים ספציפיים, שיעזרו לכם לטפל באנשים במשבר, בזמן שהם מחכים לאנשי מקצוע בתחום הרפואה.

זה נותן לחולים או לנפגעים את ההזדמנות הטובה ביותר לתוצאה חיובית ומיידית – ומעניק לכם הזדמנות לשנות את חייו של מישהו לטובה.

חפשו עוד היום בגוגל "Malar First aid".

 

למה חשוב ללמוד עזרה ראשונה

עזרה ראשונה מתייחסת למצב חירום או לטיפול מיידי שעליכם להעניק לאדם שנפגע או חולה – עד לקבלת טיפול רפואי מלא. בתנאים קלים, טיפול עזרה ראשונה עשוי להספיק. לבעיות חמורות, יש להמשיך בטיפול עזרה ראשונה עד לקבלת טיפול מתקדם יותר.

 

הבדל של חיים ומוות

ההחלטה לפעול כראוי בעזרת עזרה ראשונה, יכולה להיות ההבדל בין חיים למוות. תחילת המפגש עם האדם הפגוע או החולה, צריכה להיות היכרות מוקדמת וזריזה בין שניכם.

הסבירו לו שאתם באתם כדי לספק לו עזרה ראשונה ומוכנים לעזור לו. על האדם הפצוע לתת לכם אישור לעזור לו; אל תיגע בו עד שיסכים לכך. אם אתם נתקלים באדם מבולבל או במישהו שנפצע קשה או חולה, אתם יכולים להניח שהוא רוצים שתעזרו לו. זה מכונה גם כ"הסכמה משתמעת".

בקורס עזרה ראשונה, תוכלו להיות בטוחים שאתם תהיו שם בשביל כל חולה או פצוע – לא משנה מהי חומרת פציעתו.​

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *