איך בוחרים קרם לפנים?

קרם פנים

קרם פנים ליום, קרם פנים ללילה, קרם לעור פנים שמנוני וקרם לעור פנים יבש הם רק חלק קטן מהמבחר הרחב שיש לקרם הפנים בעולם הקוסמטיקה. כאשר צריך לבחור קרם לעור הפנים, המשימה עשויה להיות מעט קשה כשצריך לדעת כמה פרמטרים על עור הפנים ועל הקרם עצמו. פרמטרים אלו יעזרו לכן להגיע לעור פנים בריא ונעים למגע. 

כך תבחרו קרם לפנים שיתאים בצורה מושלמת לעור הפנים שלכן

גלו מהו סוג העור שלכן

בבחירת קרם לפנים ולפני שהתחלתן להתעניין, חשוב שתדעו מה מצב עור הפנים שלכן ולמה הוא זקוק יותר מכל. כך תגיעו למסקנה איזה קרם פנים הוא המתאים ביותר. למשל, אם גיליתן שעור הפנים שלכן שמנוני לרוב, תרצו להשתמש בקרם פנים כמה שפחות שמנוני ויותר קליל בתרכובתו.

בחרו את מרקם הקרם לפי סוג העור שלכן

לאחר שהבנתן מה עור הפנים שלכן צריך, אתן צריכות לבחור את הקרם בעל המרקם הנכון ביותר למפגש עם עור הפנים שלכן. כך, אם עור הפנים שלכן יבש תרצו לחפש את הקרם הסמיך היותר, העתיר בלחות ושמנוניות שייספג על עור הפנים שלכן ויזין אותו נכונה. 

חפשו את התרכובות הנכונות

בזמן שיש קרמים לפנים בעלי ניחוחות משגעים ומרקם קטיפתי, אותם קרמים לאו דווקא יסייעו לשיקום עור הפנים שלכן ולטיפוח הכולל. לדוגמא, קרמים עם אלכוהול או בישום יכולים ליצור את התוצאה ההפוכה ממה שאתן רוצות. לכן כשאתן מחפשות את קרם הפנים שלכן, אתן רוצות תרכובות מועילות ומסייעות לפנים.

אל תפחדו לנסות 

גם אם אתן לא מכירות את כל הקרמים ולא בקיאות בעולם הקוסמטיקה אל תחששו מלנסות תכשירי קוסמטיקה שונים עד שתגיעו לקרם הפנים הנכון עבורכן. כל עור סופג באופן שונה את הקרם ולכן עד שלא תנסו לא תדעו. 

לרכישה מוזמנים להיכנס לאתר:https://www.jelixir.com/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *