תיקי עור יוקרתיים לנשים

תיקי עור יוקרתיים לנשים

כשאת מרכיבה את הטוטאל לוק שלך, את דואגת לכל פרט שיאפשר לך שלמות ואלגנטיות. את בוחרת תכשיט מתאים לשמלה, טי שירט שמתכתבת באופן מופלא עם הג'ינס, מגפיים איכותיים למראה נשי ואלגנטי…ומה עם התיק? תיק עור אופנתי ואיכותי של טוסקנה תיקי עור יכול להוסיף מאד למראה החיצוני שלך ולהשלים את הטוטאל לוק באמצעות האלגנטיות והיוקרה שהוא משדר. אבל איזה תיקים תכלי לבחור? הנה רשימה היישר מהפאשנסיטיות:

תיק נשיאה מעור

תיקים יומיומיים יש לא מעט (ראו תיקי עור יוקרתיים לנשים ולגברים), אבל מי שתרצה לשאת את עצמה באלגנטיות וייחודיות תוכל לבחור תיק עור יוקרתי מיוצר באיטליה שיש בו רוכסנים מתאיים, כיסים הנחוצים לכל הפריטים הדרושים ביום יום, רצועה מתכווננת ונשלפת לשני מצבים, אחת לכתף ואחת לנשיאה ביד, מגני מתכת בתחתית, ואחריות של 24 חודשים. בחרי תיק בגודל קלאסי כמו אורך 38 ס"מ, רוחב 15 ס"מ וגובה 29 ס"מ. 

תיק קלאץ' לשעות הערב

בשעות הערב את לא רוצה להיסחב עם מסמכים, מחשב, ארנק גדול ושאר חפצים. בשעות האלה את מחפשת את הקלילות והנוחות. בחרי תיק קלאץ' מעור למראה אלגנטי ויוקרתי. תיקים כאלה נפוצים בגווני כסף או שחור. 

תיק ז'מש

עוד תיק מאיטליה שמיוצר בפירנצה ואפשר למצוא בחנויות תיקים און ליין. זמש הוא עור הפוך בעל טקסטורה נעימה שמקנה פחות פורמליות בלבוש היום יומי. תיק זמש נראה נפלא גם ביום יום וגם בערב, ויש תיקים משולבים עורות משובחים. בחרי מוצר שיש לו מגני מתכת בתחתית שניתן להניח ללא נזק על הרצפה או השולחן. חשוב לבחור תיק עם רצועות עור שאפשר לכוונן ולהסיר בעת הצורך. 

תיק גב למחשב

מי שחייה עמוסים בפעילות תשמח לגלות כי יש תיקי גב עשויים עור במבנה אלגנטי ונוח שיכולים להכיל מחשב נייד. תאים כאלה מעולים לנשים שצריכות לשאת את המחשב בקלות. אז זה הזמן לבחור תיק איכותי נוח ופרקטי. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *