איפור קבוע בשיטת השערה

איפור קבוע בשיטת השערה

אם את מרגישה שאת מעוניינת לשדרג את מראה הפנים שלך, אם את חשה שאת לא מצליחה להעניק לפנים שלך את המראה הטוב ביותר באמצעות מוצרי האיפור הרגילים או אם את חשה שאינך מעוניינת לבזבז יותר מדי בזמן בבוקר או לפני כל יציאה על איפור, כדאי שתכירי את האיפור הקבוע בשיטת השערה. מדובר על שיטה מושלמת שתעניק חיזוק לגוונים הטבעיים של עור הפנים שלך. שיטה זאת היא בעצם טכניקה שבה מחדירים פיגמנטים של צבע המופקים ממינרלים טבעיים. הטכניקה מציעה פתרון איכותי מאוד עבור שחזור ונראות של העור מבלי שיהיה צורך בניתוח.

מתי ניתן להשתמש בשיטת האיפור הקבוע?

איפור קבוע בשיטת השערה רלוונטית עבור מגוון רחב של צרכים: כך לדוגמא: ניתן לעצב את מילוי הגבות באמצעות שיטה זאת, ניתן להסוות צלקות, לטשטש פגמים או למלא קרחות בגבות באמצעות שיטה זאת. מלבד זאת, שיטה האיפור הקבוע רלוונטית עבור יצירת קו איילנר תחתון או עליון וכן התאמת צללים בכל הצבעים.  השיטה רלוונטית גם עבור תיחום השפתיים ומילוי השפתיים ללא צורך להשתמש בבוטוקוס וללא צורך להשתמש בחומצה הילאורנית. מדובר על טיפול שיכול להחזיק מעמד בין שנה עד שלוש שנים כאשר הכל תלוי בסוג העור של המטופלת ועוד.

האם הטיפול מתאים לכל אחת?

חשוב לדעת שלא תמיד הטיפול יהיה מתאים לעור שלך ולכן, בטרם את בוחרת לבצע את הטיפול, עלייך להגיע לייעוץ ראשוני אשר בו יבחן סוג העור שלך ותותאם לך תוכנית הרלוונטית בהתאם לצרכים שלך מחד ומאידך, בהתאם להתאמה המוחלטת לסוג העור שלך, לגוונים הטבעיים של העור שלך ועוד. בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בתחום איפור קבוע בשיטת השערה, יש לבחור את אשת המקצוע הטובה ביותר בתחום זה.

קורס איפור קבוע מעניין אותך? קבלי פרטים נוספים בלינק https://shirlavy.co.il/course

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *