מהו ההליך להסדרת מעמד לבן זוג זר?

1255398 (6)-min

בשנים האחרונות הרבה ישראלים פוגשים את בן או בת זוגם דווקא בארץ אחרת. בן הזוג אמנם ממוצא שונה, אך הרבה מן המשותף הופך את הפערים לבלתי נראים והם מעוניינים לבלות ביחד את שארית חייהם.

זה קורה להרבה ישראלים שחיים יותר בצורה בינלאומית, לומדים באוניברסיטאות בחו"ל, בארצות הברית, נמצאים הרבה פחות בארץ מאשר בעולם, אבל גם הם תמיד יודעים שלחזור לבית, זה אומר להיות בישראל, בהווי הישראלי.

הבעיה מתחילה כאשר אתם רוצים לדאוג לבת או בן הזוג שיגיעו לחיות אתכם בארץ. המדינה עלולה לעורר קשיים, אך גם אם לא, יש תהליך שתצטרכו לעשות, מהו ההליך הזה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

הליך הסדרת מעמד בן זוג זר:

ראשית, חשוב לציין שאין הליך אחד וגמרנו. כדי להסדיר לגמרי את מעמדו של בן הזוג בארץ, העניין יכול לקחת מספר שנים וזאת הודות לחוקים וההגבלות שהמדינה קבעה על עולים חדשים.

בהליך הזה יש כמה חלקים. ראשית, כדי להיכנס לארץ על מנת להתבסס בה באופן קבוע יש צורך באישור מיוחד.

הגורמים האחראיים ישאלו את מבקש או מבקשת האישור שאלות שמבחינתם משקפים את כוונותיו האמיתיות של המבקש. כמובן שכל זה נעשה מצד הדאגה לביטחון הכללי של תושבי המדינה.

לאחר הגשת הבקשה והתשאול, תצטרכו לחכות קצת עד שיענו לכם תשובה.

במידה וענו לכם תשובה חיובית, אתם יכולים לעלות לארץ ולהתגורר בה, אך עדיין זו לא הסדרה מלאה של המעמד שלכם. תצטרכו לבחור באחת האופציות העומדות לרשותכם. אחת האופציות המקובלות היא להירשם כזוג נשוי בנישואין אזרחיים ולאחר כמה שנות נישואין לקבל באופן סופי את האישור לשבת בארץ בדיוק כמו כל אזרח רגיל.

 

מוזמנים לפנות עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי – https://www.omri-law.co.il/.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *