שעונים לנשים

שעונים לנשים

ללכת עם שעון יפהפה זו תחושה נפלאה. כל אישה שעונדת שעון מרשים בעל נראות יוצאת דופן יוצרת באמצעותו הופעה ייחודית, שאי אפשר להתעלם ממנה.

רכישה של שעון יוקרתי 

האצילות מחייבת ולכן נשים רבות רוכשות שעונים ייחודיים כדי להוסיף למראה המושלם שלהן. אפשר לקנות שעונים בעלי רצועות מכסף, רוז גולד, זהב ועוד. הרקע נותן את הטון ואפשר לבחור בין רקע שחור, לבן, רקע שיש בעל עורקים בצבע שחור ואופציות נוספות על פי הטעם האישי.

גם את הרצועות אפשר להחליף בקלות וכך האישה רוכשת כמה רצועות בגוונים שונים ובהתאם לקוד הלבוש היא מתאימה גם את צבע הרצועה. בדרך זו היא מוסיפה אלמנט נוסף אשר מוסיף להרמוניה העיצובית של הלבוש, הנעליים, העגילים, השרשרת והשעון. 

> בדקו שעוני כסף לנשים באתר כריסטיאן פול

שעונים סולידיים 

רוב הנשים מעדיפות לרכוש שעונים סולידיים בעלי נראות ייצוגית, אשר נחמד להן להציץ מדי פעם ולראות את השעה. בשנים האחרונות יש מגמה להשתמש בשעונים לצורך המטרה שלהם, כדי לראות את השעה ולא לפתוח למטרה זו את הסלולרי. יש משהו בשעון שמעניק תחושה של נעימות מיוחדת ולכן הנשים נהנות להביט מדי פעם בשעונן.

כאשר מדובר בשעון מעוצב וטרנדי, קשה בדרך כלל להסיר ממנו את העיניים. זו הסיבה שנשים רבות שפעם ענדו את השעון רק ליופי, מבינות היום את הפונקציונליות שלו ונהנות מהימצאותו על היד. 

שעונים חדשים 

האהבה לשעונים אינה חולפת עם השנים אלא להפך מתגברת ולכן לא אחת נשים מוצאות שעונים לנשים כאלה מיוחדים ומחליטות להוסיף אותם לאוסף השעונים המדהימים ביופיים, בעלי מבנה פנימי מרשים ביותר עגולים בכמה אופציות של קטרים, גוונים ונראות ייחודית של המחוגים. נשים רבות מעדיפות רקע בשעונים הכולל קווים בלבד ולא ספרות למראה אלגנטי. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *