איך לבחור עגילי כלה שתוכלי להשתמש בהם גם לאחר החתונה?

עגילים לכלה

כל כלה מבינה את הצורך בתכשיטים ליום הגדול בחייה. מלבד בחירת שמלת כלה מושלמת עבור הכלה, בהתאם לטעמה ולרצונה ומלבד בחירת עיצוב התסרוקת שלה והאיפור ליום הגדול בחייה, כל כלה חייבת להתאים את התכשיטים המושלמים ביותר עבורה. אחד מהתכשיטים הרלוונטיים ביותר עבור כלה הוא כמובן העגילים. עגילי כלה חייבים להיות תואמים לסגנון הכלה, לשמלת הכלה ולמגוון פרמטרים שונים העומדים על הפרק.

כיצד בוחרים עגילים לכלה?

בחירת עגילים לכלה היא לא תמיד דבר פשוט. כל כלה רוצה עגילים שיהיו מדויקים לה הן מבחינת הגודל שלהם, הן מבחינת הסגנון שלהם, הן מבחינת חומר הגלם מהם הם עשויים והן מבחינת ההתאמה שלהם למראה הכולל שלה. לא כדאי שהעגילים יהיו דומיננטיים מדי וימשכו אליהם את כל תשומת הלב שכן, הכלה השקיעה בוודאי מחשבה רבה בעיצוב השיער שלה, בשמלת הכלה שלה ובלוק הכולל שלה. הכלה בוודאי מעוניינת בעגילים אשר ישתלבו באופן הרמוני ומיוחד במראה הכולל שלה ויאפשרו לכולם להתרשם מהשמלה שלה, מהאיפור שלה, מהשיער שלה ומהמראה הכללי שלה. על כן, חשוב מאוד לבחור עגילי חישוק לכלה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

לבחור בעגילים שישמשו את הכלה גם לאחר החתונה

אחד הדברים שכל כלה המעוניינת לרכוש עגילים עבור החתונה שלה צריכה לעשות הוא לבחור בעגילים שישמשו אותה הן עבור החתונה והן לאחר מכן. כלומר, אם הכלה תבחר עגילים יותר מדי יוקרתיים, הם ישמשו אותה ביום החתונה שלה אך לאחר מכן, היא תתקשה מאוד לשלב אותם בחיי היומיום שלה באופן כלשהו. על כן, חשוב מאוד שהכלה תבחר בעגילים אשר יתאימו לכלה הן ליום החתונה שלה והן באופן כללי גם לאחר החתונה.​

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *