מפחדים ללכת ברחוב באמצע הלילה? הגיע הזמן ללמוד איך להגן על עצמכם

ללמוד איך להגן על עצמכם

לכל אחד מאתנו התחושה וההבנה שאנו חיים בעולם שאיננו תמיד בטוח. סכנות אורבות לנו מעבר לפינה. אם התגובה האינסטינקטיבית שלכם, כשמישהו מאיים עליכם ברחוב או בכל מקום אחר, היא לברוח או להיכנס לפאניקה, דעו שזהו בהחלט איננו הפתרון. למדו להגן על עצמכם!

על קרב מגע כבר שמעתם?

לא מעט אנשים בארץ שמעו על המושג קרב מגע, ובהחלט מומלץ שתלמדו איך להגן על עצמכם באמצעות אנשי המקצוע הטובים והמיומנים ביותר. אמנם תצטרכו להתאמץ, להתמודד, להתגבר על מהמורות בדרך, אבל אלה הם בעצם החיים, לא? 

מהי בעצם הגנה עצמית?

קרב מגע הוא בעצם הגנה עצמית. שיטה שהיא תוצרת ישראל לחלוטין, וידועה ונלמדת בכל העולם. קורס המעביר שיעורים בהגנה עצמית יקנה לכם ביטחון אישי גדול יותר, כבר לא תחששו להסתובב בלילה ולהיקלע לסמטה חשוכה. הגנה עצמית דורשת לא מעט חוסן מנטאלי, שהוא בעצם שם המשחק.

לא חייבים להיות גבוהים, חסונים ובנויים לתלפיות, בכדי להגן על עצמינו. קיימות שיטות אפקטיביות המלמדות אותנו במצבי סכנה להגיב מהר, לעשות שימוש בטכניקות ייחודיות ויעילות, להגיב מהר כאשר נקלעים לסיטואציה ברת סכנה, ולגייס את האינסטינקטים הבריאים שלנו.

שמרו על חייכם בעצמכם!

אין צורך להסתובב ברחוב מחומשים באמצעי הגנה. ניתן להתמודד עם סכנות גם בלי זה. ישנן תגובות אינסטינקטיביות כמו פאניקה, היסטריה, שיתוק במקום, שאינן תורמות לדבר. במקום כל אלה, תוכלו להתמודד עם מי שבא לאיים עליכם, ולנטרל אותו תוך זמן קצר, מה שיקנה לכם גם ביטחון אישי, עצמי, פיזי, ויכולות לנהל נכון מצבים וסיכונים, ושליטה על תגובתיות. כמו כן, תלמדו לקרוא מצבים אשר עלולים להוות עבורכם סיכון, מה שלא ידעתם לעשות לפני כן. שמרו על עצמכם!

כדאי לבדוק! טים פבל לימודי קרב מגע

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *