בעקבות הקורונה: איך להעביר את פעילות עסק מהמשרד לבית?

מרכזיה ווירטואלית

כמו בעלי עסקים רבים במדינת ישראל, יכול להיות שמשבר הקורונה העולמי פגע גם בכן, נשות העסקים והיזמות בתחומים השונים. ככל הנראה השינוי הגדול ביותר התרחש אצל מי שניהלה משרד עם עובדים ובעקבות ההנחיות והשינוי הקיצוני במצב נאלצה להוציא את חלקם לחל"ת ואולי אפילו לפטר כמה. נדמה שמתוך כך מהלך בהחלט מתבקש הוא להעביר את העבודה מהמשרד לבית ונראה שרבים מוצאים בכך יתרונות. אם גם אתן בעלות עסק שעבד עד עכשיו במתכונת של משרד עם עובדים ואתן שוקלות לעבור לעבודה מהבית, הנה כמה טיפים שאולי יעזרו לעשות את זה.

הקימו מרכזייה וירטואלית

אם בימים כתיקונים העסק שלכן עבד עם ריבוי פניות טלפוניות וחלק מהותי היה יצירת הקשר של הלקוחות והשותפים, מרכזיה ווירטואלית תוכל לתת מענה בתחום התקשורת ולאפשר הצגה של עסק חי ונושם עם מקום עבודה  אחד כאשר למעשה כל עובד יכול לעבוד מהבית שלו. כך בעצם ניתן לנתב פניות באופן אוטומטי וישיר אל כל עובד, להקליט את השיחות החשובות ולגבות אותן וכמובן לאפשר ללקוחות ולשותפים חווית תקשורת נוחה ונעימה עם זמני המתנה קצרים.

מערכת לעובדים בבידוד של וויס סנטר

יכול להיות שעדיין לא החלטתן על מעבר מלא לעבודה מהבית, אולי כמה עובדים יצא לחל"ת ועדיין נדרשים להיות זמינים בכל שלב ויש גם מקרים בהם עובדים נדרשים להיכנס לבידוד. וויס סנטר פיתחה ממשק נוח ופשוט לעובדים כאלה המאפשר להם עבודה ביתית שהיא זהה לעבודה במשרד. ניתן להתחבר בקלות לתוכנה דרך המחשב או הטלפון הנייד וזאת דרך מצוינת להמשיך לעבוד ולנהל את העובדים גם בקורונה.

מערכות ניהול משימות

לבסוף, שווה בהחלט להתחיל לעבוד עם מערכת לניהול משימות. התוכנות המובילות מאפשרות חיבור מכל מקום וכך למעשה כלל העובדים יכולים מסונכרנים ולדעת בדיוק מה עליהם לעשות, לסמן משימות שהושלמו, שמצריכות טיפול של עובד אחר או שנתקעו מכל סיבה שהיא.

בשורה התחתונה, על אף שזה אולי נשמע מאתגר, עם תכנון נכון תוכלו בהחלט להעביר את העבודה המשרדית לבתים של העובדים ולהמשיך בשגרת העשייה. בהצלחה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *