אוסטאופתיה לנשים בהריון

אוסטאופתיה לנשים בהריון

בשנים האחרונות ניתן לשמוע יותר ויותר על התחום של אוסטאופתיה לנשים בהריון, היות ומדובר על תחום שרק הולך ותופס תאוצה. נשים רבות הבינו והפנימו את היתרונות העצומים של התחום, דבר שמעודד אותן לגשת לאוסטאופת מקצועי ומנוסה, על מנת להקל על עצמן ועל העובר שלהן. חשוב להבין כי תחום האוסטאופתיה מתמחה באופן כללי בהחזרת הגוף לאיזון הטבעי שלו, דבר שנחשב לחיוני ביותר עבור נשים בהריון. לא מעט נשים למשל, סובלות מכאבי גב קשים במהלך ההיריון שלהן, בנוסף על מגוון רחב של בעיות נוספות, כגון בחילות, בצקות, כאבים ועוד. אוסטאופת ברמה גבוהה יכול לסייע לכל אישה לשמור על איכות חיים גבוהה יותר, תוך כדי שמירה על בריאות העובר, שיפור זרימת הדם, הרגעת מערכת העצבים וכדומה.

אוסטאופתיה לנשים בהריון – כל הסיבות להשקיע בכך

כאמור, שיטת האוסטאופתיה יכולה לסייע לכל אישה לחוות הריון ולידה קלים ונינוחים יותר. מדובר על שיטה הוליסטית, אשר רואה את הגוף כשלם אחד. האוסטאופת יכול לסייע לכל אישה בהקלה על הכאבים ואי הנוחות שהיא חשה במהלך תקופת ההיריון, הוא יכול לעזור בהיפוך העובר במידה והוא נמצא במנח עכוז וכמובן להקל על האם בכל הקשור לכאבי גב ובצקות בגפיים. הטיפול האוסטאופתי יכול לסייע בהרגעת מערכת העצבים, שיפור העבודה של מערכת הלימפה, שיפור התפקוד של מערכת הנשימה ועוד. ההמלצה הכללית היא להגיע לטיפול אוסטאופתי אחת לחודש החל מהשליש השלישי, על מנת לשפר את איכות החיים של האם והעובר שלה. כמו כן, הטיפול יכול לסייע לאם להתכונן לקראת הלידה, היות והטיפול מאפשר לאישה להיות נינוחה ורגועה יותר, וכך להגיע ללידה שלווה ומוכנה ככל הניתן. חשוב להבין כי הטיפול מסייע הן לאם והן לעובר שלה, היות והלידה עלולה להיות קשה עבור שניהם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *