כריות לפצעי לחץ – מדוע חשוב להשתמש בהן?

כריות לפצעי לחץ

אנשים רבים, בפרט אנשים מבוגרים, נאלצים להתמודד עם פצעי לחץ מסיבות שונות. הרבה פעמים, הפצעים נוצרים בעקבות ניתוחים, חבלות, פציעות, תאונות וסיבות אחרות. פצעים אלו יכולים בקלות להזדהם ולגרום לבעיה הרבה יותר מורכבת ולכן יש לטפל בהן בצורה עדינה ונכונה, ראו מגוון פתרונות באתר https://www.pharmashops.co.il.

אחת הדרכים להתמודד עם פצעי לחץ, היא באמצעות כריות מתאימות. מדובר על כריות שמסוגלות לספוג את הפצעים ולאפשר לגוף להיות בתנוחה שאיננה גורמת לו כאב או נזק. 

למשל, אם בוחרים להשתמש בכריות מסוג זה כשיש פצעי לחץ ברגליים, אז בזמן ששוכבים במיטה, אפשר לשים את הרגליים על הכריות, מבלי ללחוץ על הפצע ומבלי לגרום לו נזק, אשר עלול לפגוע במקום עוד יותר. 

השימוש בכירות מסוג זה, נחשב מאוד פופולארי בקרב מבוגרים, בין היתר בגלל שקשה להם יותר להתנייד ולהתאים את המצב לצרכים שלהם. יחד עם זאת, לא רק מבוגרים משתמשים בסוג כזה או אחר של כריות לפצעי לחץ, אלא גם אנשים צעירים שעברו תאונות ופציעות, וכן אנשים שמתמודדים עם כוויות. בכל אחד מהמצבים, עלולים להיווצר פצעי לחץ. בשביל שיהיה ניתן לרפא אותם, הרי שיש צורך בכריות מותאמות. 

איך קונים כרית לפצעי לחץ?

ראשית, יש לבחון את אופי הפצעים, בהתאם לכך הרופא ימליץ על סוג כזה או אחר של כריות אשר יכולות להתאים למצב. 

שנית, יש לבחון את עובי הכרית, הרכות שלה ועד כמה היא נעימה ונוחה לשימוש. יש לזכור, ייתכן מאוד שהשימוש בכרית ייערך לאורך זמן, עד שהפצע יחלים. 

שלישית, יש לבחון כיצד ניתן לנקות את הכרית בצורה נכונה, על מנת שלא יישארו עליה כתמים, ריחות או כל דבר אחר, שעלול להיות מאוד לא נעים ואף לגרום לזיהומים בפצע עצמו. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *