כיריים גז או אינדוקציה?

כיריים2

כיריים הם כלי שימושי מאוד בכל בית. כל ארוחה, חביתה ותבשיל יוצאים לדרך על הכיריים. במידה ואתם עומדים לקנות כיריים אתם בוודאי מגלים שהתחום הזה עשה כברת דרך של ממש בשנים האחרונות. ואם עשרות שנים כולנו בשלנו על כירת הגז הרגילה והמוכרת, אז היום יש כמה וכמה חלופות טובות ומומלצות. המתקדמת והמובילה ביותר היא כיריים אינדוקציה.

על הבדלים ועל בחירה חכמה

יש לציין כי הבדלים בין כיריים גז לכיריים אינדוקציה יש לא מעט. וזה מתחיל בעובדה ששיטת החימום שונה בתכלית. כלומר, בעוד שכירת גז מחממת באמצעות להבה שניזונה מגז, הרי שכירת אינדוקציה פועלת על אנרגית חשמל והיא מחממת בשיטה מתקדמת מאוד את התבשילים. בעת הבחירה יהיה עלינו לשים לב לכמה נקודות משמעותיות ביחס לשימוש בכיריים.

  1. בטיחות – כיריים הם כלי שימושי וחשוב, ואי אפשר להתעלם מפן הבטיחות שקשור אליהם בצורה ישירה. חשוב לנו לוודא כי הכיריים הנבחרים יהיו בטיחותיים ולא יסכנו חיי אדם. במיוחד נכון הדבר בבית בו חיים ילדים ופעוטות. אבל לא רק.
  2. צריכה – בעוד שכירת גז צורכת גז, כירת אינדוקציה צורכת חשמל. יש לבדוק את כמות הצריכה בהשוואה להרגלי הצריכה שלכם. כך שתגיעו למסקנה מדויקת בדבר העלויות ביום יום. 
  3. סירים – על כירת גז ניתן להניח כל סיר ולהרתיח. אך על כירת אינדוקציה לא כל סיר יהיה מתאים. יהיה עלינו להצטייד בסירים מתאימים מבחינת החומר שלהם. אמנם יש מתאמים מיוחדים אשר יאפשרו לנו לבשל בכל סיר שהוא, אבל זה מתאים כפתרון זמני ולא כמענה קבוע.
  4. עמידות – חשוב לציין כי כירת אינדוקציה הינה כירה בעלת לוח זכוכית. לוח שעלול להתנפץ מהר יחסית.

ניקיון – מבחינת ניקיון קל ונוח הרבה יותר לנקות כיריים אינדוקציה, שיקול משמעותי בהחלט!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *