משלוחי פירות וירקות

משלוחי פירות וירקות

מעוניינים לרכוש פירות וירקות איכותיים? בואו לצרוך אותם היישר מהחקלאי! משלוחים ממשק בעמק חפר למושבי האזור! במשלוחים, ניתן להסדיר את כל סוגי הפירות והירקות וליהנות מאיכות חסרת פשרות. ניתן לתכנן הזמנה של פירות וירקות אורגניים, לצד תוצרים במתכונת סטנדרטית. ההזמנות מתבצעות על פי משקל או בחבילה מאוגדת של מספר פירות וירקות.

תוצרת אורגנית איכותית מן הטבע ללא חומרים משמרים

בואו לרכוש תוצרת אורגנית ללא חומרים משמרים המאפשרת לכם לטעום את הפירות והירקות שלכם כפי שהם. המשלוח ייצא באופן מידי לאחר ההכנה, על מנת לאפשר לכם ליהנות מהטריות. הוא כמובן יועבר בשימור על מנת לא לפגוע בה. ההמלצה שלנו היא לאכול בימים הקרובים את התוצרת כי מוצר אורגני קשה מאד לשמר בתנאי בית, מה שלא ניתן לומר על מוצר משומר.

פירות הארץ באיכות חסרת פשרות

פירות טעימים במיוחד מכל הסוגים! ואפילו אגוזי קוקוס, כל סוגי התמרים, מג'הול, דקל נור ועוד. ניתן להזמין פירות הדר, תפוחים בכל הצבעים צהובים, אדומים או ירוקים ומבחר פירות אקזוטיים. משלוחי פירות וירקות מגיעים טריים לנקודת היעד במארזי פלסטיק ייעודיים לשימוש במגירת הפירות במקרר לטווח ארוך.

ירקות המשק לסלט ולאכילה עצמאית

בירקות שלנו ניתן להשתמש בכל מצב וליהנות מאיכות משובחת במיוחד. טעמם הממולח מדרבן את הסועד לא להפסיק לאכול מהם! ניתן להסדיר ירקות למאכלים חמים כמו חצילים, תפוחי אדמה ודלועים, לצד ירקות סלט אהובים כמו מלפפונים, עגבניות, פלפלים, בצל חי ועוד. ניתן לרכוש את הירקות במארזים או כפריטים בודדים על פי משקל. המשלוחים תמיד יגיעו כשהם 100% טריים על מנת לאפשר לכם ליהנות מאיכות חסרת פשרות של המוצרים. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם שימוש פורה ואחסון לטווח ארוך, תוך שימור טוב של המוצרים באופן יחסי.

אפשרות להזמין ירקות חתוכים

אתם יודעים מה הייעוד של הירקות שאתם רוכשים? ניתן להזמין אותם חתוכים מראש! פרוסות דלעת, למשל, מאפשרות לכם להשתמש בה בעודה חתוכה לכל מטרה, בשילוב עם כל סוגי הבישולים, תוך פסיחה על שלב החיתוך הממושך.

רכש קמעונאי או במבצע

ניתן לבסס רכישה קמעונאית על פי משקל או רכישת חבילות מאוגדות של פירות וירקות במחירי מבצע של 15-20% הנחה. באמצעותה, נהנה המשתמש מיותר פירות וירקות במחירים נמוכים בהשוואה לצרכנות על פי משקל. במקרים בהם הצורך הוא בכמות מוגברת של פירות וירקות, ניתן לרכוש מספר חבילות כאלו במחיר הנחה.

מתחייבים לאיכות בכל סוגי המשלוחים

מי שמסדיר משלוחי פירות וירקות נהנה מכל מה שהוא זקוק לו בשביל להרגיש את טעמם הערב של מאכלים אלה. המשלוחים יוצאים עם פירות וירקות טריים, במארזים שמורים ובתנאי קירור נאותים להובלה. מזמין המשלוח מקבל כל חבילה כשהיא מכילה את המוצרים טריים ובמצב הטוב ביותר לאכילה או בישול.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *