חלב טרי למשרדים – ממגוון חברות וסוגים

1234813-min

אין כמו להתחיל את הבוקר עם קפה רותח. זה מה שנותן כוח לכל היום ומעניק לגוף הרבה מרץ לקראת שעות העבודה הארוכות. אך מה עושים כאשר צריך להיות במשרד מוקדם מאוד ואין זמן לשתות בבוקר את כוס הקפה? או מה קורה אם במהלך היום נגמרת האנרגיה והגוף רוצה בוסט חדש של אנרגיה? בדיוק בשביל זה הוא קיים. המקום האהוב ביותר על העובדים – אנו מתכוונים כמובן, לפינת הקפה במשרד.

 

להזמנת אספקת קפה למשרד לחצו כאן.

 

המקום הנחמד ביותר במשרד – פינת הקפה

אין כמו לקחת הפסקה במהלך עבודה על פרויקט מסובך ולגשת להתרענן עם כוס קפה חם. יודעים מה? אפשר גם עם כוס שוקו. אבל שתהיה מתוקה מאוד ורצוי גם חמימה. פינת הקפה היא תחנת ההתרעננות הטובה ביותר, כי הלוא אין אפשרות לשבת שמונה או תשע שעות מול מסך או מול מסמכים מבלי לקום. זה המקום לנקות קצת את הראש ולשקוע בפטפוט קליל עם חברי הצוות. אבל לא להיסחף, לא להגזים בשתיית קפה ולא למרוח את ההפסקות… 😉

 

אם אין חלב, מה שווה הקפה?

כמה נכון! מה עושים כאשר נגמר החלב? מה הטעם יש לקפה אם אין בו חלב? ומי יהיה זה שיצא עכשיו לרכוש חלב חדש לרווחת כולם? אין דבר מעצבן מלגלות כי האחרון ששתה קפה סיים את החלב והשליך את השקית לפח, אך לא טרח לעדכן את כולם שאין חלב או לחילופין, דאג שמישהו ילך לקנות חלב חדש.

 

חלב טרי כל יום – מי יהיה נער השליחויות של המשרד?

אף אחד אינו אוהב להיות נער השליחויות של המשרד, ובדיוק לכן קיים השירות של אספקת חלב טרי למשרדים. כל סוגי החלב וממגוון חברות. רק תרימו טלפון, ותקבלו את מה שאתם צריכים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *