מה לעשות באילת? כל הרעיונות

excited-23789_640

העיר אילת ספגה לא מעט הפסדים בתקופת הקורונה, אך הנה כעת היא מתאוששת וזה הזמן בדיוק לבקר בה. אילת היא מקום אידיאלי לבילוי משפחות עם ילדים, היא משופעת באטרקציות לכל המשפחה, עיר עם בתי מלון איכותיים, מסעדות, חופי ים מדהימים, בהחלט יש מה לעשות באילת, הנה כמה רעיונות.

רוצים לקחת חלק במרוץ מכוניות?

בעיר אילת, בין כל שאר האטרקציות תוכלו ליהנות ממרוץ מכוניות באמצעות סימולטור. מרוץ המכוניות מרגיש לגמרי כמו הדבר האמתי כאילו שאתם אכן נוהגים ברכב, כולל מסלולים מקצועיים. מתקן זה הוא היחידי בארץ ונמצא באילת.

אוהבים סרטי מערבונים? יש לכם הזדמנות להגשים את החלום

כאן מדובר במשחק בו משתתפים כמה אנשים ומתחרים אחד מול השני. אטרקציה זו הינה מיוחדת במינה, המשתתפים יוכלו לירות לכיוון מטרות, ממש בדומה לסרטי מערבונים. אין ספק כי מדובר כאן באתגר, הוא דורש להיות מהירים ומדויקים וגם בעלי קואורדינציה מצוינת. למעשה במשחק הנכם צלפים העושים שימוש ברובי ציד, ובזמן שקלעתם בול, תמתין לכם הפתעה.

מבוך של מראות

אוהבים מבוכים? האם הם מאתגרים אתכם? הנה מקום מתאים לכם לבילוי באילת. מדובר במבוך שכולו מראות, אטרקציה פופולארית במיוחד, וזוהי חוויה המיועדת לבני כל הגילאים. במבוך תראו את עצמכם מכל צד וצכל כיוון,  זהו גם אתגר מכיוון שהמבוך נראה אינסופי. ברגע מתנגנת לה מוזיקה, ישנה תאורה מיוחדת, וכעת כל שנותר הוא להסתובב בין המסדרונות ולמצוא את הדרך החוצה. להמשך קריאה בנושא אטרקציות לילדים באילת

עוד אטרקציות מדהימות

למעט האטרקציות הנ"ל, תוכלו להשתתף באטרקציה המכונה מנוף אנושי, השתתפות בסימולטור כדורגל, קורת פחד, קולנוע עם שבעה מימדים, חדר אשליות, מתחם הפוטקורט, לייזר טאג, מקספלייט – MaxFlight, XD Dark Ride ועוד. זהו בהחלט הזמן לרדת לאילת, הנאה צרופה מובטחת לכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *