אייהרב או באנגלית iHerb

אייהרב

אייהרב הינה חברה אמריקאית המספקת תוספי מזון ועוד מגוון רחב של מוצרים ידידותיים לסביבה. החברה בעלת ותק של למעלה מ20 שנה. החברה מספקת מגוון עצום של מוצרים במחירים זולים בהרבה מחנויות הטבע ובתי המרקחת בארץ ובעולם כולו. לחברה אתר אינטרנטי. באתר למעלה מ40 אלף מוצרים, מתוכם 1200 מוצרי מותג מהחברות המובילות בשוק, כגון:Cataphil  Cerave מייבילין ניו יורק, קליניק הימלאיה, Olay.

היתרונות של אתר אייהרב:

  • מגוון מוצרים אדיר
  • מוצרים באיכות ומוצרי מותג
  • המוצרים ידידותיים לסביבה
  • המחירים זולים באופן משמעותי
  • האתר מספק משלוחים לארץ
  • ישנה אפשרות לגלוש בעברית

כאשר נכנסים לאתר ניתן למצוא בחלונית החיפוש כל מוצר, אם יודעים את שמו המדויק, ניתן לחפש מוצרים לפי קטגוריות כגון מוצרים ללא גלוטן, מוצרים טבעיים, מוצרים ללא חלב מוצרים כשרים וכדומה. עם האופציה של העברית לא מספקת אותכם ניתן בקלות לתרגם את המוצר במילון אינטרנטי, להעתיק ולשים בחלונית החיפוש. בשל העובדה שהאתר שופע בכל כך הרבה מוצרים מומלץ לנסות לבדוק את מהמוצרים אשר נמצאים ברבי המכר שם ניתן למצוא מוצרים נהדרים. ניתן גם להתרשם ממוצרים הנמכרים כמארזים. לדוגמת מארז מוצרי יופי אשר ניתן למצוא בקטגורית המתנות.

ניתן לשלם באתר iHerb בכל סוגי כרטיסי האשראי וניתן לשלם גם דרך חשבון פייפאל. תזכורת: כל הזמנה מחו"ל העולה על 75$ מחויבת בתשלום למכס. כדאי לא לעבור סכום זה ולקנות בשתי הזמנות עם מרווח של לפחות יומיים בין הזמנה אחת לשנייה.

השירות של האתר אדיב ומקצועי. ניתן לצור קשר בצ'אט הנמצא באתר ופעיל כל שעות היממה ובדרכים נוספות.

בנוסף ישנם באתר מוצרים מקוריאה ומוצרים מקוריים של אייהרב אשר מחירם באמת כל כך זול שמוכרחים לנסות אותם. המוצרים באיכות מאד טובה אבל פחות מוכרים בארץ. לחיצה על המוצרים מספקת פירוט תמונה ואת הביקורות על המוצר והפניה למוצרים דומים.

לאחר שיטוט ראשוני באתר אייהרב תבינו כיצד הוא עובד, ואם תתייחסו למה שנכתב למעלה זה ילך באופן מהיר ופשוט יותר. המחירים ממש מציאה וכדאי ללמוד להתמצא באתר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *