הדברת נמלים בבית או בחצר?

הדברת נמלים בבית או בחצר?

למי לא היו עדיין נמלים בבית או בחצר? מי לא צפה בהן עמלות ומהלכות בשיירות? הדברת נמלים בבית או בחצר היא בין סוגי ההדברות הנפוצים ביותר, קשה למנוע את הופעתן במטבח למשל, בתוך סדקים של אריחים ובכל מקום בו הן תמצאנה אוכל.

כיצד מדבירים נמלים?

תמיד ניתן לרכוש תרסיס בסופר, לרסס, והנה הן נעלמו, אולם אם אינכם יודעים מהיכן הן הגיעו, סביר להניח שלא תיפטרו מהמכה. לכן הדבר הראשון החשוב ביותר הוא לנסות לזהות מאין הן מגיעות. 

בדיוק את האזור הזה יש לרסס, הוא מקור ההגעה שלהן לכל מקום. והיה וקיים איטום לקוי בבית או סדקים בקירות, בראש ובראשונה יש לטפל בכך, הנמלים הן עקשניות וימשיכו להגיע כל עוד יש להן מאיפה ולכן כדאי לפנות אל המומחים מאתר https://citymice.co.il/ לפתרון קבוע.

מתי לרוב הן מופיעות?

הנמלים אוהבות מאוד את תקופת האביב, אז ניתן להבחין בהן בלא מעט בתים וחצרות. עם תום תקופת החורף, הנמלים יוצאות לאתר מזון. את הקן שלהן הן מקימות היכן שנמצאים אנשים, הרי זהו המקום למצוא בו מזון. 

מנעו את הגעת הנמלים

אז נמלים הן מטרד אבל קיימות דרכים למנוע מהן להגיע. לשמור על כל הבית נקי, במיוחד באזור המטבח, לא להשאיר שיירים של אוכל, לשמור על שקיות אשפה סגורות, וככלל, בית נקי הוא לא רק נעים יותר, כפי שניתן להיווכח הוא ימשוך פחות מזיקים.

הדברת נמלים בחצר

לא מעט אנשים בארץ מתגוררים בבית עם חצר. גם לשם נמלים נוהגות להופיע, הרי כולנו כילדים זוכרים איך הן היו עוברות בשיירות. גם במקרים הללו יש להשתדל לשמור על ניקיון החצר, לוודא שאין שום שאריות של מזון. כלומר באמצעות שירותי חברה להדברת נמלים בבית או בחצר זהו גם עניין של מניעת הגעתן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *