מיגון חדר – מה זה אומר בפועל?

מיגון חדר

לא כל האנשים בישראל מודעים לכך, אבל האמת היא, שכל הנושא של מיגון חדר ובניית מרחב מוגן הוא עניין של חוק. במילים אחרות: אלה הן ההנחיות של פיקוד העורף והן בגדר חובה של ממש. יחד עם זאת, אנחנו רואים כמובן שבהרבה מאוד מקרים שבהם מדובר על בנייה ישנה יותר, אין ממד בדירות ולא תמיד אפילו יש מקלט בבניין עצמו. לכן נשאלת השאלה מה אפשר לעשות בנידון, כי אם יש משהו שכן ברור לכולנו, הוא שעל מיגון חדר בבית אי אפשר לוותר. אנחנו חיים במדינה שבה המצב הביטחוני מחייב זאת ולכן טבעי שתתעורר אצלנו השאלה: האם יש פתרון גם לדירות שבהן אין חדר ממוגן?

איך קובעים איזה חדר אפשר למגן?

כאשר מדברים על מיגון חדר בבית צריך להיות מודעים לכך שקיימים מספר קריטריונים חשובים ביותר שבהם החדר חייב לעמוד. למשל:

  • החדר חייב להיות לפחות בגודל של 9 מ"ר
  • החדר יכול לכלול חלון ודלת עמידים בפני הדף ורסס
  • יש להשתמש בחומרים המתאימים והטובים ביותר למיגון החדר

בנוסף, במקרה של מיגון חדר רצוי מאוד להיעזר גם בפיקוד העורף וזאת על מנת שנוכל להבטיח שהכול נבנה בהתאם להוראות ולתקנים הקבועים בחוק. בפועל אנחנו רואים שהיום יש לא מעט חברות שעוסקות במיגון חדרים ולכן ניתן לבצע עבודות כאלה במהירות ובקלות רבה.

מיגון חדר זו עבודה למומחים

אתם תוהים האם גם במקרה שלכם מיגון חדר בבית זה משהו שצריך לעשות? מתלבטים אל מי לפנות ומתי כדאי יהיה להתמודד עם הנושא הזה? חשוב שתבינו: אין כל טעם לדחות את הדברים. פנו עוד היום אל חברת המתמחה במיגון, הזמינו את המומחים שלהם אליכם הביתה ותוכלו לקבל סיוע ראשוני מוביל. אנשי המקצוע יבדקו את מצב הדירה שלכם ויעזרו לכם להבין איזה חדר כדאי למגן. בנוסף, הם יוכלו לקבוע אתכם תאריך לביצוע המיגון כך שמהר מאוד כל הסוגיה הזאת תהיה נחלת העבר. יהיה לכם חדר מוגן בבית ותוכלו להיות הרבה יותר רגועים ושלווים אם חלילה יהיה צורך להשתמש במרחב המוגן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *