עליאקספרס בעברית – הדרך הנוחה להזמין מוצרים מחו"ל

עליאקספרס בעברית

אתר הקניות עליאקספרס השתלט על העולם ואהוב במיוחד על הישראלים, ויש לכך שתי סיבות מרכזיות:

  1. המעבר לקניות אונליין – ב-10 השנים האחרונות אנשים צורכים יותר ויותר באונליין, בין אם מדובר בבגדים, תחפושות לפורים, נעליים, מוצרים לבית, מכשירי חשמל, ועוד ועוד… תקופת הקורונה שעברה על העולם כולו גרמה לבעלי עסקים להבין שאם הם רוצים למכור – הם חייבים לעבור למכור באונליין, ובכך האיצה את המעבר של העולם למסחר באונליין.
  2. הגלובליזציה – הטכנולוגיה תרמה לכך שכל העולם כולו הופך לכפר גלובלי קטן, ומעבר של סחורות ממדינה אחת לאחרת הפך למהיר הרבה יותר. אם בעבר להזמין משהו מחו"ל יכול היה לקחת כמה חודשים טובים, היום הזמנות מחו"ל יכולות להגיע תוך ימים ספורים.

בגלל הסיבות הללו, אתר הקניות הסיני עליאקספרס הפך לנפוץ מאוד בעולם, ואהוב מאוד על הישראלים בפרט. עליאקספרס מבינים את הפוטנציאל הגלום בשווקים ברחבי העולם ומתאימים את הפלטפורמה שלהם בהתאם לשפת הממשק של המשתמש, ולקוחות ישראלים רבים נהנים מגלישה בעליאקספרס בעברית.
התיאורים יכולים להיות מצחיקים לעתים, ויש בהן הרבה חן, אך בעבור ישראלים שאנגלית היא לא השפה החזקה שלהן, או אנשים מבוגרים – עליאקספרס בעברית היא אופציה לא רעה בכלל שבהחלט עונה על הצרכים.

מה מומלץ להזמין מעליאקספרס בעברית?

יוקר המחייה בישראל נותן את אותותיו, וישראלים רבים מבינים את החיסכון הגדול הגלום בהזמנה מעליאקספרס. הדברים המומלצים להזמנה מעליאקספרס וזולים במיוחד ביחס לארץ הם:

  • כיסויים ואביזרים למכשיר הסלולרי
  • בגדים, נעליים ומוצרים לילדים
  • תחפושות לפורים – זול באופן משמעותי ביחס לארץ, רק חשוב לזכור להזמין בזמן על מנת שיגיע בזמן לחג
  • מוצרים ופיצ'פקעס לבית – כוסות, צלחות וכד'

כאשר אתם מזמינים, שימו לב לדירוג המוכר וקראו ביקורות של גולשים – זוהי ערובה לכך שרוב הסיכויים מה שתקבלו יהיה דומה למה שהזמנתם ויענה על הציפיות. כאשר מוצאים את המוכרים הנכונים – ניתן למצוא מוצרים מעולים במחירים מצחיקים.

למען השלמת החוויה – ישנה אפליקציה של עליאקספרס וגם לעליאקספרס בעברית נוחה מאוד לשימוש, הזמינה להורדה גם בגוגל פליי וגם באפסטור. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *