דייסון או שיאומי – מי השואב האלחוטי הטוב ביותר?

דייסון או שיאומי

כיום בכל בית כמעט יש שואב אבק ואלה מגיעים במגוון רחב של סגנונות וסוגים. בין הסוגים השונים נמצאים שואבים נגררים, שואבים ידניים, שואבים רובוטיים ועוד. בין השואבים המומלצים ביותר בשנים האחרונות הם השואבים האלחוטיים אשר אינם נדרשים בחיבור לחשמל והיתקלות עם כבל החשמל במהלך העבודה והם מופעלים באמצעות סוללה ייעודית. להלן מספר מבחנים ומבדקים בנושא אנו שמחים לסייע לכם בבחירת השואב האלחוטי המתאים ביותר עבורכם על ידי השוואה של 2 מסוגי השואבים הטובים ביותר בשוק: דייסון ושיאומי.

בדיקת איכות השאיבה:

פיזרנו אבק ואורז על הרצפה כדי לדמות אבק המפוזר בבית וכן פירורים ולכלוכים מעט קשים יותר. לכן בדיקת השאיבה מסתבר שדייסון שאבה משמעותית טוב יותר את האבק מאשר השיאומי, אולם שני הדגמים שאבו את האורז בצורה נהדרת.

חוויית המשתמש ונוחות:

בכל הנוגע למשקל וניידות הדייסון שוקל 3 קילו, לעומת 2.5 קילו של השואב השיאומי. כל שואב זקוק למעט מנוחה לאחר 10 דקות של שימוש רציף, בוודאי אם הוספתם לו אביזרים המגדילים את המשקל שלו. בשטיחים עבים לשואב של דייסון יש מעט יתרון. ברמת זוויות ופינות שונות שני הדגמים עובדים נהדר. בכל הנוגע לאבזור: לדייסון יש אבזור נדיב ומתקדם יותר אולם שניהם מגיעים עם אביזרים שונים לצרכי ניקוי שונים. 

מחיר התקנה ופירוק:

השיאומי מכשיר זול יותר מהדייסון ועדיין מבחינת התקנה ופירוק הוא היה נוח מאוד. למרות שדייסון עשו לנו את החיים קלים יותר כאשר החיבור בין חלקיו השונים מתבצע בקליק ללא סיבוכים מיותרים.
ובנוסף אם נתקלתם בבעייה קיימות בארץ מעבדות אלקטרוניקה עבור תיקון דייסון.

מה לגבי רעש?

שואבים הם מכשירים רועשים מטבעם וכאשר אנו עובדים עם השואב ככל שהוא מרעיש יותר הוא מעצבן יותר אותנו, את השכנים, פוגע בשמיעה ואפילו לא מאפשר לנו ליהנות ממוסיקה ברקע כמו שצריך במהלך הניקיון. לכן בחנו גם את המדד הזה שמראה ששיאומי הוא השואב השקט יותר עם 69 דיציבלים לעומת 75 דיציבלים של הדייסון.

המאמר נכתב באדיבות https://www.anyfix.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *