גרפיטי על כובעים

גרפיטי על כובעים

אטרקציות הן הדבר המעניין והסוחף ביותר שיש באירועים חברתיים, לכן אם אתם מחפשים אחר אטרקציה מדליקה ומיוחדת שתותיר רושם רב על האורחים באירוע – הזמינו גרפיטי על כובעים ותזכו לשבחים ומחמאות על אירוע בלתי נשכח. מדובר על אטרקציה מיוחדת הכוללת את שירותיו של אמן גרפיטי מקצועי, שמתמחה בציורי גרפיטי מעוצבים על פריטי לבוש וכמובן כובעים. ציורי הגרפיטי צבעוניים, מדליקים ומעניינים ומאפשרים לכל אורח לצאת מהאירוע עם מזכרת מקורית ושימושית. 

לפרטים והזמנות: https://www.magic-caricatures.com/

אטרקציה מקורית למסיבת רווקות

הזמנת אמן גרפיטי להכנת כובעים מעוצבים לאורחים תהיה אטרקציה מושלמת לחגיגות של מסיבות רווקים ורווקות, ובמיוחד מסיבות כאלו שנערכות בעונת הקיץ החמה. הכובע מגן על הראשים של כולם מפני השמש החמה, ואין דבר יותר מדליק ומקורי מלחבוש כובע בעיצוב אישי וצבעוני שקשה להתעלם ממנו. לכל אחד מהמשתתפים במסיבה האמן יכין כובע עם השם שלו, וכך זו תהיה דרך נוספת להכיר בין כל המשתתפים במסיבה.

מזכרת מיוחדת למסיבות סיום

מסיבת סיום שנת הלימודים מציית שנת לימודים מאתגרת ולא תמיד פשוטה, והדרך להעניק מזכרת מרגשת לכל התלמידים היא באמצעות כובע מעוצב בהתאמה אישית לכל אחד. אמן הגרפיטי יגיע למסיבת הסיום עם כובעים סטנדרטיים, בצבעים אחידים או צבעים מגוונים על פי בחירה, ויכין במקום לכל תלמיד כובע הנושא את שמו בשילוב אמנות גרפיטי מיוחדת.

כיצד לבחור אמן גרפיטי מקצועי?

כדי שהכובע יעוצב בצורה ייחודית ומקורית, חשוב לבחור אמן גרפיטי מקצועי ומנוסה בציורים בסגנון הזה. לכן מומלץ להתרשם מתיק העבודות של האמן בטרם שוכרים את שירותיו, ובנוסף כדאי לוודא כי האמן גרפיטי מגיע עם הציוד הנחוץ למסיבה ומכין את ציורי הגרפיטי במקום להנאת המשתתפים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *