שטיחים לבית – ככה תבחרו מה שמתאים לכם

שטיחים לסלון

רבים הם האנשים אשר לא יוותרו על שטיחים לבית, ויש לכך סיבה טובה. שטיחים לבית יוצרים אווירה חמימה, אפשר למצוא אותם גם בחדר הסלון אולם בעוד חללים, כמו חדר ילדים או חדר השינה של ההורים. במאמר זזה תוכלו לקרוא יותר על  שטיחים לבית – ככה תבחרו מה שמתאים לכם

שטיחים חמימים לחורף קר

במיוחד בימי החורף הקרים, מומלץ לקנות שטיחים לבית, אין דומה לאווירה החמימה אותה הם יוצרים. בימים אלה מבחר השטיחים הוא עצום, ניתן למצוא אותם בגדלים שונים בכדי שיתאימו לגודלו של החדר, מבחר גוונים ודוגמאות, והחשוב ביותר שהם יהיו איכותיים ולא יסיימו את הקדנציה תוך שנה שנתיים, הרי בכל זאת אנו דורכים עליהם.

אפשר ללכת יחפים

בנוסף, אפשר להלך על השטיח יחפים, המגע הוא נעים, וחשוב גם לבחור אותם על פי הסגנון השולט בבית, בכדי לא ליצור מראה מנוכר. אם למשל בסלון הגוונים הם בהירים וסולידיים, תוכלו לשדרג אותו עם שטיח צבעוני. אם יש לכם למשל שולחן קפה בסלון הינם צבעוניים וססגוניים, מומלץ דווקא לרכוש שטיח לבית בגוונים סולידיים, כך תיצרו קונטרסט.

האם השטיחים הם יקרים?

בהחלט לא. מכיוון שקיים היצע כה נרחב של שטיחים, תמיד תוכלו למצוא שטיח בהתאם לתקציב שלכם, שכן חלקם יקרים אולם יש לא מעט שטיחים במחירים סבירים ושווים לכל כיס.

דוגמאות של שטיחים לבית

פנו אל חברת בוטיק משפחתית בעלת וותק רב שנים, המביאה לכם שלל סוגים של שטיחים, למשל: שטיח בצורת מלבן מעוטר בגווני שחור לבן, שטיח עגול עם דוגמאות מרהיבות, שטיחים לאמבטיה, שטיחים בסגנון סקנדינבי מינימליסטי, שטיחים העשויים מחבלים בעלי מראה אותנטי וייחודי, כולם כאחד איכותיים, והמחירים? לא פחות ממפתיעים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *