חוג דרמה לילדים – האם כדאי להירשם?

חוג דרמה לילדים

הקיץ כבר כאן ועם בואו מתחילים לצוץ מגוון חוגים, סדנאות, קייטנות וקורסים לילדים. כיום ישנה מגמה לשים דגש על תחביבים ועל רצונות של ילדים ביחס למקצועות שונים – כך אפשר למצוא חוגי ספורט, חוגי מדע או רפואה, קייטנות טבע\ חוגי נגרות ובנייה, חוג יצירה וכולי.

חוג תיאטרון לילדים או חוג דרמה לילדים הוא מבין הפעילויות המבוקשות ביותר בימי הקיץ ובחופש הגדול – משום שבמקום זה ילדים יכולים לבטא את עצמם בצורה מיטבית.

כיום יותר הורים רושמים את ילדיהם לחוג דרמה משום שזה המקום שבו הקטנים שלהם יכולים לבטא את עצמם ולפרוץ – בין אם מדובר בכישרון חבוי שתמיד היה קיים בילד או בילדה ובין אם מדובר בכישרון מתפרץ אשר זקוק ההדרכה וההכוונה.

אז מה לומדים בחוג כזה?

חוג דרמה לילדים יעזור לילדים שלכם להכיר את עולם התיאטרון לרכוש מיומנויות וכלים כדי להפוך לשחקנים והוא יפתח מיומנויות משחק. בקורס טוב ומקצועי לומדים הילדים את כל מה שקשור לעולם הקולנוע הטלוויזיה והבמה. בחרו קורס שיש בו תכנית לימודים שנתית שמציעה טכניקות אלתור, ניתוח טקסטים, לימודי תנועה, עבודה קופית עבודה עם מסכות, השתתפות בסדנאות אומן, הכרות עם מושגים בעולם המבנה, העלאת הצגה הכרות עם בימות הקולנוע ופורמט הטלוויזיה, ופרויקט מסכם של השנה והדרכה של מיטב המורים בתחום.

אם תבחרו בחוג כזה עבור הילדים שלכם ואם הילדים שלכם רוצים חוג כזה  כדי להביע את עצמם על הבמה או להשתלב בעולם המשחק התיאטרון והדרמה – תוכלו כבר עכשיו להוציא את הניצוץ מתוך הילד או הילדה ואם הזמן להפוך את הניצוץ ולהבה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *