עבודה בקליפורניה ארה״ב – לחיות את החלום

עבודה בקליפורניה ארה״ב

אין הרבה מקומות בעולם שמושכים תשומת לב, מושכים את העין וגורמים לאנשים שאינם חיים במקום לרצות להגיע ולבלות בהם אפילו אם זה שבוע אחד בחיים, כמו קליפורניה. הרי מדובר באחד המקומות הכי מפורסמים בעולם. שם אפשר למצוא את הוליווד, בוורלי הילס, מאליבו, חופי ים מדהימים, חנויות אופנה, משחקים של הלייקרס, ואינספור חוויות ואטרקציות יוצאות דופן.

ישראלים רבים מתגוררים בקליפורניה, אליה הם הגיעו במהלך השנים, לעיתים לתקופות קצרות ונשארו שם, אחרים הגיעו מתוך כוונה להגשים את החלום האמריקאי עד תומו. בקליפורניה אפשר גם למצוא צעירים וצעירות רבים אחרי צבא, אשר הגיעו במטרה לטייל אך גם בשביל למצוא עבודה בקליפורניה ארה"ב.

ארצות הברית קורצת ללא מעט צעירים אשר מחפשים דרכים כיצד לעבוד בעבודות מסוגים שונים, בין אם מדובר בעבודות פשוטות לכאורה ובין אם מדובר בעבודות מורכבות ומשמעותיות. זו הדרך להשתלב בדרך החיים האמריקאית גם אם זה לזמן קצר. לשם כך, יש חברות ישראליות אשר אחראיות על השמת עובדים ישראלים בארצות הברית בכלל ובקליפורניה בפרט.

כיצד עובדים בקליפורניה?

כאמור, אפשר למצוא מגוון רחב של עבודות בקליפורניה, אשר יכולות לעניין ולשרת לא מעט ישראלים וישראליות. כך למשל, ניתן להשתלב בתחום ההובלות, נהיגה, מכירות, הדרכה, תיירות ועוד. כל אחד ואחת צריכים להחליט מה רלוונטי ונכון עבורם, באיזה תחום הם היו רוצים לעבוד והיכן הם יכולים לעשות את המיטב מבחינתם.

חשוב להדגיש, ההחלטה על עבודה בארה"ב ובקליפורניה היא לא פשוטה, מאחר וזה דורש התאמה מבחינת סגנון חיים, כישורי שפה מתאימים, יכולות תקשורתיות טובות וכמובן, צריך לחסוך מספיק כסף בשביל לרכוש כרטיס טיסה ולשכור חדר בבית מלון, לפחות לשבועות הראשונים. מה שבטוח, החוויה משתלמת ויכולה להיות מאוד מהנה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *