כתיבת ניוזלטרים – איך עושים את זה נכון

כתיבת ניוזלטרים

אחד הכלים החשובים ביותר לצורך פרסום ושיווק שעומד לרשותנו, הוא ניוזלטר. מדובר על כלי בו משתמשים לא מעט עסקים, ארגונים, עמותות, בעלי מקצועות וגורמים אחרים אשר עובדים אונליין ויש להם קהל גולשים רחב וגדול.

הרעיון הוא מאוד פשוט, מדובר על מייל אותו נהוג לשלוח לגולש, בין אם זה פעם ביום, פעם בשבוע או בתדירות אחרת, כאשר המייל מספק מידע שיווקי, פרסומי ואינפורמטיבי על מוצרים, שירותים, אירועים או כל דבר אחר שקשור לעסק ולאתר. ישנם אתרים שמספקים מידע אינפורמטיבי, למשל על כתבות שהתפרסמו בהם, וישנם עסקים שמספקים הצעות מחיר לאירועים, שירותים ומוצרים שמוצעים למכירה.

כתיבת ניוזלטרים הוא כלי מאוד נפוץ ומקובל, הן בזכות העובדה שהרבה פעמים לקוחות מבקשים לקבל אותם למייל על מנת להישאר מעודכנים, והן בזכות העובדה שבזכות כלי זה אפשר לספק מידע ללקוח ישירות למייל. לא צריך לעבור דרך מסננים ופילטרים שונים, לא צריך לעבור דרך מסוימת בשביל להגיע אליו, אלא הכל מתבצע באופן ישיר.

איך כותבים ניוזלטר בצורה נכונה

על מנת שהניוזלטר יעשה את העבודה שלו כפי שאנחנו מצפים, עלינו לדעת כיצד לכתוב אותו בצורה נכונה. לשם כך עלינו להבין תחילה לשם מה אנחנו יוצרים אותו, למי אנחנו מייעדים אותו, מה המטרה שלו, שיווקית, פרסומית, אינפורמטיבית, וכמובן כיצד אנחנו יכולים להשתמש בו בצורה נכונה בשביל למשוך עוד ועוד גולשים שיבצעו דרכו פעולות שונות.

חשוב להדגיש, הניוזלטר חייב להיות כתוב בצורה ברורה ורהוטה, אך גם לכלול תמונות וסרטונים, כמו כן הוא צריך לכלול קישורים למקורות בתוך האתר עצמו, בשביל שהגולש יוכל ליהנות מהפניות ישירות לכתבות, מאמרים או כל דבר אחר שאנחנו מעמידים לרשותו.

 

המידע באדיבות אתר https://typer.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *