השכרת יאכטות – למי זה מתאים

השכרת יאכטות

אם אתם חושבים על השכרת יאכטה לחופשה שלכם, אתם חושבים נכון ובענק. השכרת יאכטות הפכה פופולארית מאוד בשנים האחרונות ויותר ישראלים, לפחות בשנים האחרונות, החלו להשכיר יאכטות לחופשות שלהם.

השכרת יאכטות – למי זה מתאים

כששואלים למי מתאים להשכיר יאכטה, לא תמיד מזהים את האוכלוסיה שמזמינה יאכטות להשכרה לחופשות אך אם כל הקלישאות, עדיין, אנחנו לקראת שנת 2022, ואין זמן טוב יותר מזה, כדי שתדעו שהכל היום נעשה הרבה יותר זמין מבעבר.

אם בעבר היינו אוהבים לצאת עם המשפחה לחו"ל, ורק זה לבד היה מספק אותנו, היום, הכל השתנה ורבים בוחרים האטרקציות הרבה יותר מטורפות כמו זו שבכותרת.

גורמים המשפיעים על מחיר היאכטה

הקובע היחיד החשוב ביותר לעלות הוא היאכטה, במיוחד אם היא גדולה, הוא העיצוב שלה והנראות. מחקרים שערכו נורת‘רופ אנד ג’ונסון מצאו, שמספר החדרים וקיבולת האורחים ואחריו המוניטין של היאכטה, משפיעים ביותר על מחיר השכירות של יאכטות יקרות יותר.

אבל אין ספק שכאן זה עניין של טעם וריח וכל אחר אוהב שייט רומנטי או את המסע שלו על היאכטה שהכי מתאימה לצרכים הספציפיים שלו.

סוג יאכטה

סוג היאכטה שאתם מזמינים יכול להשפיע גם על העלות. ישנן יאכטות לדיג, לשייט, עם מנוע עוצמתי יותר, ומנוע עוצמתי ברמה אחרת (ביצועים גבוהים) אשר מתאים יותר למסעות ארוכים. יש כמובן את היאכטות שמתאימות בעיקר לחופשות קצרות ולגיחות קרובות יותר לאזור העגינה.

מעבר לזה, יש גם יאכטות היברידיות מנוע-מפרש ויאכטות קלאסיות (אלה שנבנו בין שנות העשרים והשבעים). יאכטות מוטוריות הן, ללא ספק, הסוג הפופולרי ביותר של יאכטה להשכרה, ואחריה יאכטות מפרש – והן נוטות להיות יקרות יותר מדי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *