5 טיפים לירידה נכונה במשקל

אוכל דיאטטי עד הבית

זהו זה! החלטת, אתה מתחיל תכנית אימוני כושר אינטנסיבית להורדת השומן ולחיטוב הגוף. הגיע הקיץ ואמרת לעצמך שזוהי ההזדמנות. בקיץ הזה אני הולך להוריד את כל הכרס ה’לא מחמיאה’ להתאמן ולבנות מסת שריר ראויה.

ראשית, שאפו, כל הכבוד. כאשר אנחנו נכנסים לשגרת חיים בריאה, אנחנו צריכים להצטייד בהמון סבלנות ועם הרבה מאוד מוטיבציה. אנשים רבים שהחלו דיאטה ים תיכונית, תכנית לירידה במשקל, אימוני כושר שונים, התייאשו מהר מאוד. מטבע האדם הוא רוצה לראות תוצאות ומיד, במיוחד בדור 2020.

אז זכרו: זה לא ”הוקוס פוקוס”, זה תהליך בו אנחנו מרגילים את הגוף שלנו לשגרת חיים שונה ולוקח זמן עד שנראה את התוצאות. אבל עם כמות הסבלנות הנדרשת וכמובן עם החשק והרצון האמתי תגיעו רחוק.

אז הנה 5 טיפים לירידה נכונה במשקל, כך תוכלו לבנות לעצמכם תכנית חדשה לשגרת חיים בריאה שתשנה אתכם לגמרי מבחינה חיצונית ולא פחות חשוב מכך מבחינה רגשית. החיים שלכם יהיו מאושרים היומיום יהיה שמח, עליז ומשוחרר יותר.

טיפ מספר 1 –

שתיית מים – אחד הדברים שיכולים להחזיק את הגוף שלנו במצב שובע זמן רב זה מים. ולא, אני לא מתכוון לכל שתיה. אם תשתו רק מים בכמות של לפחות שני ליטר ביום, תראו פלאים!

טיפ מספר 2 –

צלחת קטנה – זאת לא מליצה, אנשים אוכלים עם העיניים. אם תעמיסו את הארוחה שלכם על צלחת קטנה, היא תיראה לכם גדושה מספיק והיא גם תספק אתכם. ראו כאן לדוגמה אוכל דיאטטי עד הבית!

טיפ מספר 3 –

לעיסות – הקפידו ללעוס כל ביס לפחות 15 פעמים, זה עוזר למערכת העיכול.

טיפ מספר 4 –

ככל שהארוחה תיקח יותר זמן, תשבעו מכמות אוכל קטנה יותר.

טיפ מספר 5 –

הקפידו על אכילת סלט ירקות מזין​.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

השארת תגובה