חמאת שיאה – למה זה טוב?

חמאת שיאה

חמאת שיאה משתייכת למשפחת מוצרי טיפוח לעור הפופולאריים ביותר כיום. את החמאה מפיקים מאגוז ששמו הוא שיאה, מכאן שמה, ובכל הקשור לטיפוח העור, היא מזינה אותו ברמה הגבוהה ביותר שיש.

מוצר טבעי לחלוטין

כעת נשאלת השאלה: חמאת שיאה – למה זה טוב? חמאת שיאה היא אחד מהמוצרים הקוסמטיים המומלצים ביותר לעור. כל כולה עשויה מחומרים טבעיים, אין בה כלל אי אילו תוספות שאינן טבעיות, כמו למשל חומרים כימיים.

יש לה ריח ניטרלי והיא מיועדת למריחה הן על עור הפנים והן על עור הגוף, ואפילו מסייעת לבריאות השיער.

שימוש בחמאת שיאה

את החמאה ניתן למרוח כפי שהיא, במצב טהור על עור הפנים והגוף. למרות שמדובר בחמאה, היא נספגת מהר מאוד בעור הפנים ולא מותירה סימנים של שמנוניות, העור יהיה רך ממש כמו קטיפה.

מתי מומלץ למרוח את המשחה?

מומלץ במיוחד למרוח את החמאה בזמן שהעור לח, למשל לאחר רחיצת פנים או מקלחת, כך היא נספגת טוב יותר, והיא מיועדת לשימוש יומיומי לבני כל הגילאים.

נגד אדמומיות

אצל חברות קוסמטיקה טבעית, תוכלו למצוא חמאת שיאה משובחת, חמאה שהנוסחה שלה מבוססת על פטנט עולמי, שימוש בתערובות אורגניות ביחד עם שמנים אתריים.

חמאה שנספגת בעור מהר מאוד, היא מסייעת לכל מי שסובל מעור מתקלף, מיועדת במיוחד לאנשים עם עור רגיש שכן היא עדינה מאוד, וגם מצוין למרוח אותה מתחת לעיניים.

סגולות נוספות

בנוסף לכל הנ"ל, חמאת שיאה מצוינת למריחה על עקיצות של חרקים, היא מרפאה פריחות בעור או גירויים, גם כאשר מקבלים כוויה, מומלץ בתור עזרה ראשונה למרוח אותה על האזור, ויש האומרים שהיא אף יכולה לסייע בהעלמת כתמי פיגמנטציה.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *