נוטריון לאנגלית – כולנו דוברים את השפה

נוטריון לאנגלית

לא מעט תושבים ישראליים, רובם סטודנטים, נמצאים בחיפוש אחר משרד עורך דין נוטריון על מנת שיגישו בקשה ללימודים במדינות מסוימות בחוץ לארץ.

אותו הליך בירוקרטי לרישום לאוניברסיטה, מכללה, או למעשה כל מקום אחר ללימודים בארץ ובחו"ל מותנה בהצגה של מסמכים מתורגמים. אותה דרישה היא גם לגבי לימודים במדינה כמו בריטניה, או כמו ארה"ב. הסטודנטים שפונים בעניין שירות לתרגום עושים את זה גם כשהם פונים אל מתרגם מקצועי בלבד. אבל אין להם באמת צורך בכל, הם לא יודעים שעורכי הדין הנוטריוניים שמטפלים להם בתהליך יכולים גם לתרגם מסמכים נדרשים. וזה בעצם חלק מהשירות של ההליך הזה.

עורך דין נוטריון לאנגלית מבצע גם את התרגום, הניסוח, האישור, וגם את האימות וכך בעצם חוסך זמן רב ומשאבים בחיפוש אחר אנשי מקצוע נוספים.

בדרך כלל שירות נוטריון כולל גם תרגום. כך שרגע לפני שתחפשו איש מקצוע נוסף, בצעו בירור ותגלו איך תחסכו כסף וזמן.

הצגת מסמכים ספציפיים בהליך הבירוקרטי הזה היא פעולה שחייב לקיים אותה אצל עורך דין המתמחה בנושא.  המסמך הנדרש בהליך הבירוקרטי יוכל להיות מוגש על ידי עורך דין נוטריון לאנגלית כדי שתהיה קיימת האפשרות לצור פעולה הפוכה למסמכים שתושב ישראלי מגיש למדינה מחוץ לישראל.

נוטריון – אתם צריכים אותו

כל תהליך בירוקרטי שצריך בו עורך דין שמתמחה בתחום של בנושא נוטריון לאנגלית ויש בו דרישה למסמכים מסוימים בשפה האנגלית. הדרישה באה מתוך הצורך להציג אותם במוסד מסוים על פי הבירוקרטיה. לכן, עליכם לזכור שהצורך לשכירת עורכי דין מוסמכים שמתנהלים גם כנוטריוניים כדי שיוכלו לאשר, לאמת, לתרגם ולנסח את המסמכים האלו צריכה להגיע רק אחרי שבדקתם, התייעצתם, וקיבלתם המלצות על עורך הדין מאנשים שקרובים אליכם.

זה תקף כמובן גם לכל תחום, ולכל איש מקצוע. לשכור איש מקצוע מומלץ תמיד אחרי המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם.

אותה החותמת שתחתום את המסמך לאחר האימות והתרגום, היא חותמת האפוסטיל. זוהי החותמת השייכת אל משרד החוץ ויש גם חלק מהמדינות החתומות על אמנת האג ומסתפקות בחותמת זו, לצורך האימות הנוטריוני לשפה האנגלית הנדרשת.

מיהו עורך דין נוטריון?

עורך דין יכול להתנהל כעורך דין נוטריוני רק לאחר שעבר את המבחן הייעודי מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין. למבחן הוא יכול לגשת רק אם יש לו וותק מעל עשר שנים בתחום המשפטים, אחרת, לא יהיה זכאי למבחן. היה ועבר את המבחן בהצלחה, יוכל לאמת, לאשר, ולתרגם מסמכים ספצפיים הנדרשים ממנו לצורך ההליך הבירוקרטי, ובכך גם להגדיל את תחום העיסוק שלו ואת הרווחים, כמו גם להגדיל את מערך לקוחותיו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *