הטסת כלבים לישראל

הטסת כלבים לישראל

רוצים להטיס כלב לארץ? כלב טהור גזע עם אילן יוחסין? חולמים עליו בלילות? הגעתם למקום הנכון! כאן נכתוב על הטסת כלבים לישראל.

נושא מורכב

הטסת כלבים לישראל איננה פשוטה, היא כרוכה בבירוקרטיה רבה וקשר עם גורמים שונים. אם תירצו לבצע את המלאכה לבד ללא סיוע של גורם המתמחה בתחום זה, ממתינות לכם ריצות לפה ולשם.

בתחילה יהיה עליכם להנפיק רישיון, ייעודי להטסת כלבים לישראל. את הרישיון מקבלים ממשרד החקלאות הישראלי.

מה קורה לאחר שהשגתם את הרישיון?

אז הנה הרישיון נמצא בידיכם, כעת יהיה עליכם להנפיק כמה וכמה מסמכים ותעודות, כולל אישור הניתן מהווטרינר הממשלתי של ארץ המוצא של הכלב.

באילו אישורים מדובר?

יש להשתיל שבב, לחסן את הכלב נגד כלבת, לבצע בדיקות דם ולהנפיק תעודת בריאות לא מעבר לעשרה ימים לפני הטיסה לארץ. האישורים הללו יידרשו מכם בגדי לצאת מארץ המוצא של הכלב ובכדי לחזור לארץ.

הליכים נוספים

את כל האישורים הנ"ל והן את תעודות הבריאות יהיה עליכם להציג בפני עמיל המכס, ומאוחר יותר מגיע שלב הנפקה של שטר מטען.

אפשר גם אחרת

ישנם גורמים העוסקים בדיוק בתחום הטסת כלבים לישראל. בעלי ניסיון ומיומנות המכירים את כלל ההליכים. את מרבית העבודה הם יבצעו עבורכם ויחסכו מכם הרבה כאב ראש ובזבוז זמן. 

מה יציעו לכם?

בין היתר יבצעו התאמה מושלמת בין גזע הכלב לבעלים, הטסת הכלב בצורה בטוחה, ניסיון רב בתחום הטסת כלבים לישראל, ולא פחות חשוב, גם טיפול מול הרשויות הרלוונטיות הן בארץ והן בחו"ל.

שירות אישי ונדיב

הלקוח הוא מעל הכל, הוא יזכה ליחס אישי, עם ליווי של revivolution dogs לאורך כל הדרך, מתחילת ההליך ועד שתפגשו את החבר החדש שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *