מגנטים לאירועים – איך לבחור נכון?

מגנטים לאירועים

שימוש במגנטים לאירועים יכול לספק לאורחים שלכם אטרקציה מלהיבה נוספת ובתקציב צנוע יחסית. האורחים יוכלו ליהנות ממזכרת ייחודית ומדליקה שיוכלו לקחת עמם הביתה כאשר בהתאם להזמנה שלכם תוכלו לקבוע את איכות המגנטים והתמונות והאם תרצו להוסיף עיצובים או מסגרת מיוחדת הקשורה לחתונה. איך נבחר נכון את המגנטים ואת הצלם המפיק אותם? הינה כמה טיפים חשובים.

מדוע דווקא מגנטים לאירועים?

ראשית בואו נדבר רגע על מדוע דווקא מגנטים לאירועים? ובכן בדרך כלל נהוג לתת לאורחים מתנה קטנה או מזכרת כלשהי מהאירוע, במיוחד באירועים כמו חתונות. יש כמה אפשרויות כמו הדפסה על בלוקים מעץ, יצירת אלבומים דיגיטליים מוכנים לשיתוף וכמובן גם מגנטים לאירועים. מאז ומתמיד הייתה זו אחת האופציות הטובות ביותר, אטרקציות גם מבחינת המחיר ואינן תוספות מקום רב בכיס האורחים שלכם או בתיק שלהם עד שיגיעו הביתה ויוכלו לתלות את המגנט על המקרר… לצורך צורך במגנטים אחרים שיתפסו אותם ועוד. 

מגנטים רגילים או פולארויד?

כאשר אתם באים לבחור שירותי מגנטים לאירועים כדאי לדעת שיש 2 סוגי מגנטים עיקריים: מגנטים רגילים המגיעים בגודל 7.5X10 ס"מ בדרך כלל ומגנים מסוג פולארויד שיהיה מגנט ריבועי בגודל 10X10 ס"מ. ההבדל בין השניים הוא לא העובדה שהמגנט השני מיוצר במצלמת פולארויד אלא פשוט ההבדל בגודל בין סוגי המגנטים. 

איך לוודא שהמגנטים יהיו איכותיים ויחזיקו לאורך זמן?

עמידות המגנט לאורך זמן תלוי באיכות המגנט עבור צילום לחתונות, איכות התמונה והאם היא מודפסת אל המגנט באמצעות מדפסת הזרקת דיו או באמצעות מדפסת תרמית אשר עושה שימוש בסליל צילום מיוחד להפקת תמונה איכותית. המדפסת התרמית תפיק מגנטים שיחזקו לאורך שנים רבות בעוד מדפסת הזרקת הדיו תפיק מגנטים שצבעם ידהה ולא יחזיקו מעמד זמן רב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *