מנטליזם

מנטליזם

האם מנטליזם מייצג משהו על טבעי? האם מסתתר בו איזה כוח מסתורי שרק אנשים יחידי סגולה נולדים כשהם מצוידים בו? האמת היא שמנטליסטים עשויים להיראות כמו בעלי כוחות על במובן הנפשי או הפסיכולוגי של המילה, אך מאחורי הדברים עומדים שילוב של כישרון, מיומנות ובעיקר תרגול. הצטרפו אלינו ונפזר במידת מה את מסך המסתורין מאחורי מנטליזם, מה זה אומר וכיצד זה יוצר מופע חושים מלהיב. 

מהו מנטליזם באמת 

גם כיום ניתן למצוא אנשים שטוענים שהם יכולים להגיע אל העולם שמעבר בזכות יכולת תקשור או כישורים נפשיים כאלה או אחרים. גם אם לא ניתן לשלול זאת, עד כה לא נמצאו ראיות ממשיות לקיומם אנשים בעלי כוחות על טבעיים מהסוג הזה. אבל מנטליזם כפי שאנחנו רואים אותו זה משהו אחר לגמרי. מדובר ביכולת נרכשת, שאפשר לחקור אותה בכלים מדעים ולהסביר אותה לכן היא תקפה. במידה מסוימת, זה שקול לזריזות ידיים אך פה מדובר בזריזות המחשבה. מנטליסט או אמן חושים לבר מצווה יודע לשתול רעיונות ורמזים שמשפיעים על התודעה של הצופים. הוא יודע לזהות את הלך הרוח של הצופה ולאבחן סימנים שונים מתוך שפת הגוף, הבעות הפנים, אפילו כיוון נטיית האישונים. 

תבניות מחשבה ומנטליזם 

מופעי חושים מתבססים במידה מסוימת על כך שהמוח של כולנו מתוכנת לפעול בתבניות. הוא מחפש תבניות והיגיון, מה שמביא לכך שהרבה פעמים המוח שלנו מטעה אותנו. זה בדיוק מה שמאפשר לאמני זריזות ידיים לחולל מופע שנראה כמו קסם. וזה גם חלק ממה שפועל מאחורי הקלעים של קריאת מחשבות. השילוב של טלפתיה, זיהוי שפת גוף, הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה האנושית והיכולת לשתול רמזים באמצעות מילים, צלילים ואפילו ריחות, מאפשר ליצור מופעים על חושיים מרתקים ומפעימים. 

 

המידע באדיבות אתר https://www.neta.live/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *