על חטיפים לכלבים ושיטות אימון שונות

חטיפים לכלבים

במאמר הבא נספר לכם כיצד לבחור חטיפים לכלבים עבור תהליך אימון יעיל במיוחד.

חטיפים לכלבים – מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור חטיפים לכלבים

  • תעדיפו חטיפים קטנים – אם אתם רוצים להתחיל תהליך אילוף בעזרת חטיפים לכלבים, מומלץ בחום שתבחרו חטיפים קטנים ככל האפשר. במיוחד בתחילת תהליך האילוף, ככל הנראה שתצטרכו להשתמש בהרבה חטיפים, וכאשר אתם בוחרים חטיפים לכלבים שהינם גם קטנים וגם טעימים, אתם מספקים לכלב את המוטיבציה הנחוצה לו, אך מבלי להסתכן בכך שהוא יעלה במשקל במידה מופרזת.
  • תבחרו חטיפים לכלבים ריחניים במיוחד – אין כל צל של ספק כי חוש הריח הוא החוש המפותח ביותר אצל ידידו הטוב ביותר של האדם. לכן, אם אתם רוצים להגביר את הסיכויים שלכם לחוות תהליך אילוף מוצלח עם הכלב שלכם, מומלץ שתבחרו חטיפים לכלבים עם ריח חזק ומפתה במיוחד, וכך תוכלו לוודא שהכלב שלכם יהיה חדור מוטיבציה ושהוא ישמח לשתף פעולה וללמוד את כל התרגילים שאתם רוצים ללמד אותו.

איך חטיפים לכלבים יכולים לעזור לכם לאלף את הכלב שלכם?

  • יצירת מוטיבציה – לא בשונה מאוד מבני אדם, כלבים מונעים לפעולה בעקבות תקווה לחוויה חיובית מענגת. לכן, כאשר אתם בוחרים חטיפים לכלבים בתור אמצעי הנעה במסגרת תהליך האילוף שלכם, אתם למעשה מגבירים את היכולת שלכם לעורר מוטיבציה לשיתוף פעולה מצד הכלב שלכם, מה שאומר שאתם משפרים את הסיכויים שלהם לחוות תהליך אילוף יעיל במיוחד.
  • חיזוק חיובי – בעבר מאלפי כלבים רבים היו נוקטים בקשת רחבה ומגוונת של שיטות אילוף שליליות, תוך כדי הסתמכות על כוח פיזי כדי לגרום לכלבים לעשות כרצונם. חטיפים לכלבים מעניקים לכם הזדמנות לחזק התנהגויות רצויות של הכלב שלכם בצורה חיובית.

> מגוון מוצרי מזון איכותיים לכלבים ניתן למצוא באמצעות חנות חיות ברחובות!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *