האריזה כן קובעת!

1517902-min

הרבה פעמים נהוג לחשוב, שהדבר החשוב הוא המוצר עצמו. כלומר הכלי או המאפיין בו משתמשים, בין אם מדובר במשהו שרוכשים או במשהו שמקבלים כמו מתנות חגים לעובדים. אך היום אנחנו יודעים שמעבר לחשיבות שיש למוצר, קיימת חשיבות רבה גם לאריזה שלו.

זה לא מספיק להתייחס אך ורק למוצר אלא צריך גם לשים לב כיצד המוצר ארוז בתוך אריזה כזו או אחרת. אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של אריזות עם אפיונים מגוונים. כל אריזה משפיעה בצורה שונה על אופי השימוש במוצר אך גם היא מהווה מסר מסוים למי שמקבל אותו.

צריך לומר, החשיבות של אריזות הן דבר משמעותי היום בכל היבט, בין אם מדובר במוצרי חשמל, מוצרים לבית או כל דבר אחר. זה נכון לגבי פריטים שאנחנו רוכשים בעצמנו וזה נכון גם לגבי מוצרים ופריטים שאנחנו מקבלים במתנה, למשל מתנות לפורים לעובדים ממקומות העבודה.

לפני שנסביר מדוע האריזה כן קובעת, צריך לזכור שלכל מוצר יש את האריזה שלו, לכל מוצר יש את אופי השימוש שלו ולכן יש גם חשיבות לאריזה באופן ספציפי.

מדוע יש חשיבות לאריזה?

ההסבר לכך הוא פשוט. חווית השימוש של הלקוח, איננה מתחילה ונגמרת אך ורק בשימוש במוצר אלא צריך גם להתייחס לאופן בו האריזה מעוצבת ובנויה, כולל בכל מה שקשור להיבטים של גודל, חומרים, צבע מפרט ועוד. כל פרט ופרט יכול להשפיע על סגנון האריזה ואופן השימוש בה.

מעבר לכך, יש חשיבות לאריזה מאחר והיא משפיעה על היכולת לשמור את המוצר בצורה סדירה ותקינה. למשל, אם מדובר במוצר כבד, משמעותי וגדול, אזי שהאריזה צריכה להיות בהתאם בשביל שיהיה ניתן לתחזק ולשמור היטב את המוצר עד לשלב השימוש בו.

הרגע הזה שהעובדים פותחים את הקופסה בחרדת קודש ומגלים בתוכה חגיגה שלמה של מתוקים והפתעות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *