מתי תזדקקו לעו"ד פשיטת רגל?

אחד מההליכים הידועים כהליך מורכב ורגיש הוא הליך פשיטת רגל. הליך זה מחייב ידע בתחום דיני חידלון ואותו מומחה אשר ערוך להתמודד עם הליך זה ולייעץ לחייב הוא עו"ד פשיטת רגל.

עורך דין פשיטת רגל – מדוע לפנות אליו?

אדם (או עוסק), אשר נקלע לקשיים כלכליים והחליט להתחיל בהליך פשיטת רגל חייב איש מקצוע כמו עורך דין להליך מחיקת חובות למוד ניסיון שיעזור לו להגיע למטרתו. אנשים מחליטים על פשיטת רגל וזאת על מנת לפרוע את החובות שלהם ולהתחיל חיים כלכליים חדשים. פנייה אל משרד בו עובדים עורכי דין המומחים בכל הקשור אל הליכי חדלות פרעון ומשפט אזרחי מסחרי יעזור למקסם את סיכויי ההצלחה בתהליך פשיטת הרגל.

פשיטת רגל על קצה המזלג

פקודת פשיטת רגל מאגדת את כל הקשור אל הליכי פשיטת הרגל. המטרה של הליך זה היא ניהול גביית חובות באופן מסודר אל מול החייב. בהליך זה יש למנות מומחה בתחום אשר ישמש כנאמן לנכסים של החייב והוא זה שיהיה אחראי על בדיקת תביעות החוב של החייב, מימוש הנכסים שלו וחלוקת הדיבידנד. היתרונות של הליך זה מצויים בכך שלא ניתן לפעול נגד החייב אלא באמצעות בעל תפקיד, שכן הוא מוגן מפני  תהליכי הוצאה לפועל. היתרון השני הינו שבסופו של תהליך ההוצאה לפועל  החייב לא יהיה חייב דבר ויוכל להתחיל חיים כלכליים חדשים.

התאמת עו"ד פשיטת רגל לסוג ההליך

ישנם סוגים שונים של פשיטות רגל וחשוב לבחור עו"ד פשיטת רגל אשר מנוסה ובעל הצלחה מרובה באותו הליך פשיטת רגל בו אתם מעוניינים, אם מדובר על  הליך לבקשת החייב, הליך לבקשת הנושה או הסדר נושים לפני צו כינוס. עורך דין אביתר כהן המומחה בתחום דיני חידלון ילווה אתכם לכל אורך תהליך פשיטת הרגל, יעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר, יציג את הדברים באופן מקצועי משפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים וידאג לאינטרסים שלכם. בהצלחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *